• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Welke film hebben jullie zopas gezien?

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.150
68
58
The creator : begon vrij goed maar vanaf dat hij met dat kind optrekt zakt de film als het ware ineen …moet hem nog uitkijken maar vrees ervoor .

Heb ook op Telenet gekeken naar die ”nieuwe “ missiion imposibel…heb hem maar half gekeken en ben dan gaan slapen .
Brengt niets nieuws is veel van hetzelfde en tja…kan gewoon de aandacht niet vasthouden …denk niet dat ik het vervolg ga bekijken…
 

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.115
324
113
Dune 2 in IMAX 8.5/10
De eerste keer IMAX voor mij, maar het beeld en geluid was top in deze zaal. Eindelijk eens een zaal waar het stoeltje begint te daveren bij stevige LFE effecten.
De film zelf vond ik ook top en de soundtrack is weer heerlijk!

Poor Things 7/10
Deze thuis gezien nadat ik er veel postieve zaken over gehoord heb. Was niet slecht, maar ik zat met andere verwachtingen.
Ben blij dat we voor deze niet naar de cinema gegaan zijn.
 

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.150
68
58
Indiana Jones and the dial of destiny : tja de laatste in de reeks en het werd eerlijk gezegd wel tijd ook . In het begin is het gewoon vrij veel cgi waar ge naar aan het kijken bent en je ziet het dan ook en later zijn het gewoon de gewoonlijke actiescenes aaneen gebonden door flauwe humor . Belooft veel maar slaagt daar eerlijk gezegd niet in ook kwestie van verhaals gewijs …toch raar dat sommige Thomas en dergelijke nooit gevonden worden ook al ligt het direct onder onze neus op een toeristische site en dat de oplossing zo ineens tevoorschijn komt ….. achja hopelijk zijn we er vanaf en komt er geen vrouwelijke Indiana Jones . ;)
 

PreDaToR

Active Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
205
46
36
Dune 2 ook even geleden gezien in Antwerpen voor de Imax beleving.
Beeld en geluid geweldig natuurlijk maar ik bleef toch wat op mijn honger zitten kwa acteerprestaties/verhaallijn. Ik had er meer van verwacht tbh ik vond het on-ge-loof-lijk voorspelbaar en ik heb dan nog niet 1 boek gelezen de acteerprestaties vond ik ook maar zozo van sommigen acteurs.
Nu er komt een 3e deel aan en ik zal die sowieso kijken maar ik kwam ietswat teleurgesteld uit de zaal.
 

Rexp

Member
14 feb 2014
151
13
23
They Cloned Tyrone (Netflix). Zonde van mijn tijd. Alhoewel, een deel ervan slapend doorgebracht, dus toch poitief.
 
  • Haha
Reactions: Sphinkx