• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Welke film hebben jullie zopas gezien?

ToothLess

Well-Known Member
Home-Theater Goud
11 dec 2013
1.297
123
73
saaaaai , ben ervan in slaap gevallen denk ik want in de kredietstatus zag ik dat Robert Redford had mee gedaan maar ik kon mij hem niet herinneren dat ik hem gezien heb ook Micheal Douglas....niet gezien .

Als ge slaapt tijdens ne film, dan mist ge zaken.. de logica zelve
 

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.141
68
58
AAh, maar ge kunt soms ook zo eens in gedachten verzinken zodat het lijkt of je slaapt met uw ogen open ....ook al voorgehad ..(sommigen dachten toen dat ik iets mankeerde . ;) )
Dus niet slapen maar zo even weg zijn. ;)

Trouwens naar Helboy 2 aan het kijken geweest gisteren maar heb hem ook afgezet ....van zo een film weet ge dat het niet serieus zal zijn maar toch was er steeds iets dat mij ergerde op den duur ....<as het Hellboy , het verhaal of ligt het gewoon aan mij dat ik gewoon iets beter verwacht dan wat ze nu ten dage laten zien....(ach zal wel aan mij liggen denk ik. )

Het niveau dat de films de laatste tijd halen .....bedroevend laag en veel deja vu’s ...het is tegenwoordig altijd wel hetzelfde .
 

krikri

Well-Known Member
3 mei 2015
1.509
156
66
Probeer eens iets anders :), of stel uw verwachtingen bij... Nu dat gezegd zijnde, vond ik alita battle agent wel ne goeie ..
 
Laatst bewerkt:
  • Vind ik leuk
Reactions: ToothLess

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.473
309
93
Ik denk dat tegenwoordig alle talentvolle schrijvers aan series werken..
 

ToothLess

Well-Known Member
Home-Theater Goud
11 dec 2013
1.297
123
73
Daybreakers (UHD)


Ik kan me niet herinneren hoe lang het geleden is dat ik een film opgezet heb en na een half uurtje gewoon op stop heb gedrukt. Zelfs deze UHD ziet er gewoon belabberd uit.
3,5/10, voor de moeite


Pet Semetary (UHD)


My god, die scene in 't begin van die voorbijrijdende truck - wij schrokken ons hier allemaal een mega bult!!! Dus dacht, amaai, dat beloofd. Maar uiteindelijk was het enkel de sound die mij hier en daar wat kon bekoren.
De tijd waar Stephen King verhaaltjes ons nog wat stuipen op het lijf gaven, ligt al redelijk ver weg...

4/10
 

ToothLess

Well-Known Member
Home-Theater Goud
11 dec 2013
1.297
123
73
Allez het kan niet op: nog eentje afgezet - 2/10 voor de moeite!
Popke ziet er gewoon niet uit - en de film zelf tjah - TRASH :)

 

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.141
68
58
Alléé dacht dus we gaan eens iets anders. Bekijken ...iron sky 2 : Haalt bijlange niet het niveau (als je daar over kan spreken toch ) van de eerste film .
De eerste was echt zo absurd dat het grappig werd maar nu is het eerder flauwe humor met verwijzingen naar den bijbel en bekende personen (Steve jobs bv . ;) )
 

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.141
68
58
Lancaster skies : film over het personeel van een Lancaster bommenwerper in WOII en hoe ze ermee omgaan (gevoelens, het verlies, de druk van het “werk” enz)
Britse film speelt zich voornamelijk af op de basis en het café .....en is een beetje langdradig en traag
Ze beloven wel intensieve en dodelijke luchtgevechten op de cover maar als je het begin en einde wegneemt blijft er dus niks over en de scenes zijn dan nog eens alles behalve intens te noemen.
(Was wel een dvd dus over de kwaliteit ga ik niets zeggen .)
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.704
418
98
Earth
TV: xmen dark phoenix: wegens slechte commentaar, viel het eigenlijk beter mee dan verwacht
7/10

HT: godzilla king of monsters: bwa
6,5/10
 

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.099
320
113
Motherless Brooklyn (2019) 7.5/10
Eindelijk nog eens een film die ik de moeite vond, geen topper maar gewoon goed. Het verhaal speelt zich in jaren 50 af in New York en soundtrack is 90% jazz. Dat vormde samen een zeer sfeervol geheel en het deed me direct terug denken aan L.A. Noire.
Dat in combinatie van de acteerprestaties van de hoofdrolspeler, was een geslaagd geheel. Voor mij een van de betere films die ik de laatste tijd gezien heb.
 

sandervdw

Well-Known Member
3 jun 2013
1.005
56
53
Taxi Driver (1976).
Op zich geen slechte film, maar hij lijkt me wel énorm gehypet door Jodie Foster en Robert De Niro als jonge acteurs. De opbouw gaat toch echt wel heel traag in die film.
 

krikri

Well-Known Member
3 mei 2015
1.509
156
66
Motherless Brooklyn (2019) 7.5/10
Eindelijk nog eens een film die ik de moeite vond, geen topper maar gewoon goed. Het verhaal speelt zich in jaren 50 af in New York en soundtrack is 90% jazz. Dat vormde samen een zeer sfeervol geheel en het deed me direct terug denken aan L.A. Noire.
Dat in combinatie van de acteerprestaties van de hoofdrolspeler, was een geslaagd geheel. Voor mij een van de betere films die ik de laatste tijd gezien heb.
Ziet er inderdaad een goeie uit...
 

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.141
68
58
Godzilla king of the monsters / wat voor een bagger film was me datte

The giro in the spijers web : tja. Viel mee maar alles ging wel heel gemakkelijk , hopelijk kijkt skank deze niet met zijn automatiserings fettisjh ;)
 

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.473
309
93
El Camino. Mooie afsluiting van een fantastische serie. Aanrader voor iedereen die naar Breaking Bad heeft gekeken.

Zit goed in elkaar met de flashbacks.