• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Welke film hebben jullie zopas gezien?

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
De 3 laatste planet of the apes films.
Toch echt een leuke reeks en aangenaam voor in de HT.
Enkel de laatste film vond ik wat minder.

Voor de ganse reeks 7,5/10
 

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
Terminator: dark fate. Verhaal is zo slap als het maar kan zijn, maar de actie en dan vooral het geluid is smullen! Disney mag dringend iets doen aan hun atmos mix....
 

Chr1st0f

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
1.912
242
73
Het is gewoon een slechte remake van T2, maar dan met vrouwen aan de macht.
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.714
418
98
Earth
1917

Knappe en mooie beelden.
Net niet langdradig.
Ik had er wel iets meer van verwacht...
Al bij al wel beter dan midway

Toch wel weer genieten in de ht !

Kirt
7,8/10
 

Jake

Well-Known Member
19 feb 2013
1.184
88
56
1917.
Enkele mooie en knappe beelden,had er meer van verwacht.
Is beter dan Midway ,maar zeker geen topper imo.
7/10
 

krikri

Well-Known Member
3 mei 2015
1.515
157
66
3 filmtips.....


The invisible man... Het gaat, zoals de titel aangeeft, over een onzichtbare man en heeft een link met de hele #MeToo-affaire. Deze film met Elisabeth Moss, bekend van onder andere de reeks "The handmaid's tale".

Lost girls... over het waargebeurde verhaal van een seriemoordenaar die jacht maakte op prostituees.

De ondergewaardeerde klassieker "The age of innocence" (1993) van Martin Scorcese. Daarin spelen Michelle Pfeiffer en Daniel Day-Lewis minnaars die hun liefde niet kunnen waarmaken in het New York van 1870
 

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
Wat een dikke tegenvaller was 1917.
En dan die algemene soundtrack, maar vooral op het moment dat Blake sterft, dat was best een heel irritant soundje :rolleyes:
Voor mij een 5/10
 
Laatst bewerkt door een moderator:

ToothLess

Well-Known Member
Home-Theater Goud
11 dec 2013
1.297
123
73
1917 - allez komaan, schitterend! :)
De OST van Newman, icm met die lange one-shots, bij momenten gewoon... kiekebisch! Edoch, wil herbekijken in 4K om te zien of er toch niet meer uit te halen valt qua PQ/SQ.
Waarom ge dat wil vergelijken met Midway, blijft mij een raadsel - omdat beide prenten een labelke "oorlog" dragen ofzo? 😲

Rise of Skywalker - verdoemme, ik kon niet wachten op de atmos release en nu beklaag ik het mij.
Nog es bezien als de 4K Saga binnen is, for sure, maar 'k heb me toch geamuseerd! De vrouw heeft nog geen enkele SW gezien, ze heeft plechtig beloofd mee te kijken zodra de box binnen is ;-)

The Room - Kevin Janssens in een "horrorprent" - veel horror was daar niet aan, tenzij je de aanwezigheid van de Kevin als horror mag beschouwen :) Ietwat vreemde prent vond ik en dat had wel iets, initieel - maar na verloop van tijd werd het te simpel - alsof men bij wijlen een von Trier stijl wou hanteren, maar daar totaal niet in konden slagen. Daar komt het een beetje op neer.
 

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
Alien, den eerste. In 4K HDR... dat is toch een totaal andere ervaring... gewoon prachtig 😁
 
  • Vind ik leuk
Reactions: ToothLess

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
Veel beter dan de Blu ray versie ?

Toch wel, HDR is een serieuze meerwaarde in deze film. Maar gezien de donkere aard van deze film, in combinatie met HDR, denk ik dat je hem best op een OLED kijkt :)
 

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
Jurassic Park (1993). Heb de 4K variant gezien en buiten enkele scenes, zou je niet zeggen dat het een fim uit '93 is. Zag er nog steeds beter uit dan die flauwe afkooksels die Jurassic World heten.
De DTS:X soundtrack daarintegen was wel een serieuze meerwaarde 😁
 
  • Vind ik leuk
Reactions: ToothLess

Jake

Well-Known Member
19 feb 2013
1.184
88
56
Gisteren Star Wars :the rise of Skywalker gezien
Vond het toch maar matig 6.5/10
De originele SW films zijn de beste ,dan de sequals en ver daarachter de prequels.
 
  • Vind ik leuk
Reactions: Skank

krikri

Well-Known Member
3 mei 2015
1.515
157
66
Denk je dat het niet meer te maken heeft met nostalgie dan wel kwaliteit?

Bij onze kinderen zie ik vb. geen verschil in hun reactie tssn. de verschillende films, met dan wel vaak de opmerking dat ze in de oude films duidelijk kunnen zien dat het “ fake” is...

...je moet ze bekijken vanuit een bepaald perspectief denk ik....
 
  • Vind ik leuk
Reactions: Sphinkx