• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Welke film hebben jullie zopas gezien?

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.707
418
98
Earth
Denk je dat het niet meer te maken heeft met nostalgie dan wel kwaliteit?

Bij onze kinderen zie ik vb. geen verschil in hun reactie tssn. de verschillende films, met dan wel vaak de opmerking dat ze in de oude films duidelijk kunnen zien dat het “ fake” is...

...je moet ze bekijken vanuit een bepaald perspectief denk ik....


Dat zou echt wel eens de reden kunnen zijn ja
 

Jake

Well-Known Member
19 feb 2013
1.184
88
56
Denk je dat het niet meer te maken heeft met nostalgie dan wel kwaliteit?

Bij onze kinderen zie ik vb. geen verschil in hun reactie tssn. de verschillende films, met dan wel vaak de opmerking dat ze in de oude films duidelijk kunnen zien dat het “ fake” is...

...je moet ze bekijken vanuit een bepaald perspectief denk ik....

Of oud worden...
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.707
418
98
Earth
The hobbit part 1
Zalig van genoten ! damn
Ik vond die nochtans vroeger wel goed maar niet zo goed

9/10, zalig in de ht !
 

ToothLess

Well-Known Member
Home-Theater Goud
11 dec 2013
1.297
123
73
"fake" en qua verhaal so simpel als pompwater, vooral die "eersten" - inderdaad te bekijken met de tijdsgeest indachtig - privilege dat enkel de "oudere zakken" toekomt uiteraard, ook dat gevoel van "nostalgie"... ;-)
Ik wacht ondertussen op de release van "The Goonies" in Juni zie :)
 

Jake

Well-Known Member
19 feb 2013
1.184
88
56
Ik denk dat ik The hobbit reeks ook nog eens een kans zal geven.Ik herinner me dat ik ze enkele jaren geleden toen ze uitkwamen niet zo fantastisch vonden.Kon zeker niet tippen aan LOTR trilogie.Smaken veranderen en deze bekijken met een 'open mind'.
:)
 

ToothLess

Well-Known Member
Home-Theater Goud
11 dec 2013
1.297
123
73
Effe zien waar de fuzz over gaat in deze El Hoyo


Bwah, bwah - 6/10 - qua "horror" vind ik maar een flauwe prent. Als er wat bloed aan te pas komt en ze eten mekaar op, krijgt dat soort dingen al snel een label "horror" opgeplakt nietwaar.
Concept van de film is wel leuk gevonden, alleen vind ik de boodschap niet echt goed overkomen, het is te "minimalistisch" in deze. Het feit dat je een systeem binnen een paar muren kan veranderen door de acties van een paar man, door solidair te gaan doen tov uw medemens, kan misschien nog net lukken als iedereen aan eenzelfde zeel trekt. Maar dan nog... de opgesloten mensen blijven gewoon poppetjes bengelend aan een touwtje, en als als je buiten de lijntjes kleurt, wordt dat touwtje strak aangespannen. In a real world, zou je toch die touwjtes moeten kunnen doorsnijden, of beter, es goed kunnen aan snokken dat diegenen die ze bedienen de put invallen. Dan pas kan je dingen veranderen, nietwaar?
Het thema "klassenstrijd" waarop men alludeert gaat in het niets op zodra men de mensen van verdiep gaat wisselen. Iedereen kan zich hier dus even rijk of arm voelen in deze "put".

Ik heb mij mateloos geërgerd aan de streamingkwaliteit van Netflix - is verdomme bij momementen echt belabberd sinds ze gaan knijpen zijn dankzij Corona
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.707
418
98
Earth
Ik denk dat ik The hobbit reeks ook nog eens een kans zal geven.Ik herinner me dat ik ze enkele jaren geleden toen ze uitkwamen niet zo fantastisch vonden.Kon zeker niet tippen aan LOTR trilogie.Smaken veranderen en deze bekijken met een 'open mind'.
:)

Doen! Woensdag kijk ik deel 2 opnieuw en mss zelfs deel 3 waartoe ik nooit geraakt ben :) daarna lotr opnieuw
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.707
418
98
Earth
Doctor Dolittle
5/10
Das echt meer een rol voor johnny depp dan voor ironman :p
Gaat hem totaal niet af
Had ook de indruk dat het zijn stem niet was

Ook antonio banderas.. nah

echt geen goeie film, jammer
veel meer in
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.707
418
98
Earth
The hobbit 2 in de HT

Man man , genieten is dit !
Gistenavond deel 2 gezien.
Wat een sound en beeld :p
Zalig is dit.

9/10

Morgen deel 3, cant wait, vooral omdat ik die nog nooit gezien heb
 

Chr1st0f

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
1.910
242
73
Wel raar dat je die destijds zo slecht vond, zeker als LOTR fan.
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.707
418
98
Earth
Jah, zo slecht is wel sterk uitgedrukt... laten we zeggen dat de drang om deel 3 te zien , toen niet zo hoog was..
Maar de tijd die ertussen zat zal wel parten gespeeld hebben
 

Chr1st0f

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
1.910
242
73
Gemini man: afgezet, ik kan er niet naar kijken, als dit de toekomst van cinema wordt dan hoeft het voor mij niet meer.
 
  • Vind ik leuk
Reactions: ToothLess

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.707
418
98
Earth
Hobbit 3


Zaaaalig man ik ben in de ban van...
9/10

Love de ht...
Iedereen die niet veel meer inz n het zit...
Bekijk er de hobbit.. en dan lotr .
 

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Hobbit 3


Zaaaalig man ik ben in de ban van...
9/10

Love de ht...
Iedereen die niet veel meer inz n het zit...
Bekijk er de hobbit.. en dan lotr .

je hebt me bijna gevierendeeld toen ik de hobbit films enkele jaren geleden een 9/10 gaf...
waarop was die mening toen gebaseerd dan?
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.707
418
98
Earth
je hebt me bijna gevierendeeld toen ik de hobbit films enkele jaren geleden een 9/10 gaf...
waarop was die mening toen gebaseerd dan?

Serieus?
Linkje?

Geen idee.
Ik heb er nu alleszinds.meer van genoten.
Mss doordat ik nu widescreen kijk? Of 7.2? Geen idee. Echt nie
 

Jake

Well-Known Member
19 feb 2013
1.184
88
56
Wat ik me vooral herinner van The Hobbit films is dat ze veel te lang waren, 3 films van pakweg 3h elk.
Het boek zelf is zeer dun,dus hadden ze imo misschien beter 1 film van 3h gemaakt.
Nu we zullen zien ,vanavond doe ik een rewatch van The Hobbit enja smaken veranderen...
Toen ik Dunkirk voor de eerste keer zag ,pakweg 3 jaar geleden, vond ik die niet zo speciaal.
Verleden week een rewatch van die film (met mindere verwachtingen) en ik vond die eigenlijk niet zo slecht.Mocht ook 15min. langer duren vond ik.
Ik ben nu toch benieuwd wat ik deze keer van The hobbit zal vinden.
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.707
418
98
Earth
Wat ik me vooral herinner van The Hobbit films is dat ze veel te lang waren, 3 films van pakweg 3h elk.
Het boek zelf is zeer dun,dus hadden ze imo misschien beter 1 film van 3h gemaakt.
Nu we zullen zien ,vanavond doe ik een rewatch van The Hobbit enja smaken veranderen...
Toen ik Dunkirk voor de eerste keer zag ,pakweg 3 jaar geleden, vond ik die niet zo speciaal.
Verleden week een rewatch van die film (met mindere verwachtingen) en ik vond die eigenlijk niet zo slecht.Mocht ook 15min. langer duren vond ik.
Ik ben nu toch benieuwd wat ik deze keer van The hobbit zal vinden.

Mmm misschien moet ik dat ook doen, ik vond dunkirk ook niet zo speciaal.
Maar eerst lotr vanavond
 

Jake

Well-Known Member
19 feb 2013
1.184
88
56
The Hobbit, veeel te lang ,ze mochten er toch wat in geknipt hebben.
Mooie beelden en goed geluid maken geen goede film.:(
Deel 2 eventueel volgende week zien want nu heb ik daar toch geen zin in.
 

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
ik begrijp u opmerking, het is inderdaad langer gemaakt dan nodig, dat staat vast. Maar vind het toch zeer goede films en een echte ht belevenis.
 
  • Vind ik leuk
Reactions: Skank