• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Welke serie volg je momenteel?

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.101
320
113
Yes! Die 5delige minireeks van HBO net volledig uitgezien. Naar schijnt heel waarheidsgetrouw wat het allemaal alleen maar erger maakt.. Topreeks!
Zonet de eerste 2 afleveringen gezien. Ik vond het best wel intens, maar wel goed gemaakt! Ik kijk uit om de volgende te zien.

En over het algemeen probeer ik series te mijden want in zie liever 10 films van 2u dan 1 serie van 20u. Maar dit mini serie concept spreekt mij wel aan. Gewoon 5 afleveringen en daarna gedaan. Kort en krachtig zonder de boel uit te melken.
 

ToothLess

Well-Known Member
Home-Theater Goud
11 dec 2013
1.297
123
73
En de volgende is:
"Het Russische NTV-kanaal werkt aan een eigen reeks over Tsjernobyl, met een heel andere insteek: de rampspoed begon toen een Amerikaanse CIA-agent de kerncentrale saboteerde "

En?... wat gaan we dan voor 'waar(heidsgetrouw)' aannemen? Hilarisch - edoch, de HBO versie is een goeie serie, kort en krachtig.
 

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.101
320
113
Gisteren de eerste 3 afleveringen van Stranger Things S03 bekeken, maar om een of andere reden boeit het mij niet meer zo hard als S01 en S02. Waarschijnlijk omdat het nieuwe er af is en het steeds verder en verder gezocht wordt.
 

Jake

Well-Known Member
19 feb 2013
1.184
88
56
Zelf zijn we bezig met de Netflix serie 'When they see us'.
Mini serie van 4 afleveringen.
Zeer sterke eerst 2 afl.,dan een te lange 3e
Nog 1 aflevering te gaan dus ,maar volgens ik al gehoord heb hadden ze beter e03 en e04 samengevoegd en 1 aflevering van gemaakt.:unsure:
We zullen wel zien...
 

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.141
68
58
Futurman....maar das dan ook precies weer geen gewone serie....maf gewoon platvloerse humor ,al paar keer gezegd dat ik nietmeer ga kijken maar sebiet eens naar de volgende afleveringen zien. ;)

Siren vervolg seizoen 2
 

Chr1st0f

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
1.910
242
73
Net Stranger Things S03 uitgekeken, zalig. Maar ik vrees wel dat het nu gedaan is.
 

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.141
68
58
Futurman seizoen 2...heb den indruk dat het iets minder was maar als deel 3 er doorkomt kijkje hem toch ook weer ...(denk ik ...)
 

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
Vandaag de piliot van 'pennyworth', Gotham prequel gezien. Fantastisch!
 

Jake

Well-Known Member
19 feb 2013
1.184
88
56
Bezig met Stranger Things so3 ,we zijn nu 6 afleveringen ver maar ik vind het toch maar magertjes.So1 was veruit het beste seizoen maar dan is het toch serieus bergaf gegaan imo.Ik vind het zelfs een beetje saai en serieus uitgerokken.
 

Chr1st0f

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
1.910
242
73
Ik ben aan The Boys begonnen en het kijkt zeer goed weg.

 

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.473
309
93
Ik ook! Het begon een beetje traag in de eerste aflevering. Maar aflevering 2 tem 4 is dit absoluut niet meer het geval. Leuk om een andere kijk te hebben om het superhero verhaal.
 

PreDaToR

Active Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
204
46
36
Goh, ik heb alleen Netflix hier, geen normaal kabeltv abo niet meer, ik ben wel aan het overwegen om Amazon ook bij te nemen want ik heb de indruk dat ik zo goed als alles dat "goed" is op Netflix bekeken heb... Iemand nog tips van meer onbekendere series misschien? De gesproken taal maakt niet zoveel uit zolang het maar een goede serie is :-D
 

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
Goh, ik heb alleen Netflix hier, geen normaal kabeltv abo niet meer, ik ben wel aan het overwegen om Amazon ook bij te nemen want ik heb de indruk dat ik zo goed als alles dat "goed" is op Netflix bekeken heb... Iemand nog tips van meer onbekendere series misschien? De gesproken taal maakt niet zoveel uit zolang het maar een goede serie is :-D

Op amazon:
The man in the high castle😁
The Expanse😍
The Boys 😎