• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Welke serie volg je momenteel?

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Gestart met The Outsider van HBO, episode 1 was zeer veelbelovend!
 

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.473
309
93
Lost in Space S1 en S2 uitgekeken. Het verhaal is bekend want het is dus een remake. Leuke serie. Niet hoogstaand maar eerder een tussendoortje als je iets luchtigs wil hebben. Komt nog een S3 maar denk dat dit het laatste zal zijn.

Nu begonnen aan On Becoming a God in Central Florida. Surrealistische kijk op piramide scams die redelijk populair waren in de jaren 80.
 

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.141
68
58
Westwood seizoen 3 ...ze zijn er terug mee begonnen blijkbaar .
 

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.473
309
93
Yep! Maar ik ga wachten tot alle afleveringen zijn uitgezonden. Met S2 in het achterhoofd weet ik dat het beter is alles snel na elkaar te bekijken..
 

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.473
309
93
De laatste tijd heb ik veel meer tijd.. Hoe zou dat toch komen 🙄

Dus oa meer tijd voor series te kijken.

Carnival Row uitgekeken. Klassiek verhaal van discriminatie maar dan in een ander jasje met “pucks”, “fairies” en “cricks”. Main story is een whodunnit met enkele twists. Moest dit zonder het fairytale gehalte zijn zou het niets speciaals zijn. Maar ik vind het wel vermakelijk. Open einde ook dus kan een vervolg komen.

Eindelijk ook begonnen aan Better Call Saul. Waarom heb ik zolang gewacht om hier aan te beginnen.. Prachtig gewoon! In 2 zittings heb ik er telkens 4 afleveringen doorgejaagd. Gezien Breaking Bad al heel lang geleden is kan ik mij niet alle personages daaruit mij herinneren. Maar ik heb wel een vermoeden dat de latinos uit de eerste afleveringen daar wel in mee speelden. Aanrader dus. Maar dat gaan de meeste hier wel al weten..
 

Jake

Well-Known Member
19 feb 2013
1.184
88
56
The Outsider uitgekeken ,goeie serie maar laatste afl.was toch maar povertjes.
Better Call Saul zijn we ook aan het volgen (van s01 al;)) en is idd zeer goed .(Beter dan BB ?)
Ook zijn we bezig met een rewatch van Generation Kill.
 

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.141
68
58
Ben nu zo af en toe een aflevering van Brittannia aan het bekijken....valt mee .
 

Chr1st0f

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
1.910
242
73
The Outsider uitgekeken ,goeie serie maar laatste afl.was toch maar povertjes.
Ik had ook een epic battle verwacht, helaas maar toch een goede serie.

De laatste weken Lost in Space 2, Lock & Key, Love Death & Robots uitgekeken. Ik ben nu bezig met ZeroZeroZero.

 

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
The outsider ga ik zometeen laatste ep zien. Vind het wel goed maar toch minder dan ik verwacht had bij de start. Vooral omdat ik het ... totaal niet angstaanjagend vind.
 

Jake

Well-Known Member
19 feb 2013
1.184
88
56
Ondertussen 4 afl. ver in Homeland s8.
Blijkbaar is dit het laatste seizoen .Het is niet slecht tot nu toe maar in zekere zin ben ik lichtjes blij dat het dan gedaan is want die hoofdactrice begint me toch meer en meer te irriteren met haar 'over acting' en overdreven gezichtsuitdrukking . :rolleyes:
 

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.473
309
93
De laatste aflevering dat ik gezien heb van Homeland is laatste episode van S4. Dus waar hij wordt opgehangen.. Ik vond ergens een toepasselijk einde. Maar er zijn dus nog 4 seizoenen van gemaakt. Weet niet of dat die de moeite zijn of dat je beter stopt na S4.
 

Jake

Well-Known Member
19 feb 2013
1.184
88
56
De laatste aflevering dat ik gezien heb van Homeland is laatste episode van S4. Dus waar hij wordt opgehangen.. Ik vond ergens een toepasselijk einde. Maar er zijn dus nog 4 seizoenen van gemaakt. Weet niet of dat die de moeite zijn of dat je beter stopt na S4.

Tjah ,als je echt niks anders te kijken hebt kan je eventueel weer de draad oppikken hé ;)
Persoonlijk vond ik de eerste 3-4 seizoenen de beste ,daarna zoals vele series werd het een beetje uitgemolken.Dus is het eigenlijk maar goed dat ze stoppen.
 

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Voor mij mocht het stoppen na seizoen 5. Het is wat uitgemolken nu.

net zelfde met die casa de papel. Wat een saai gedoe is me dat seg. Begrijp echt niet dat er zo over gedaan word. Seizoen 1 vond ik echt goed. Daar hadden ze moeten stoppen.
 

Jake

Well-Known Member
19 feb 2013
1.184
88
56
Is er al iemand begonnen met Westworld s03?
Is het een beetje 'te doen' of is het al even onsamenhangend als s02 ?
 

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.473
309
93
Goeie vraag Jake Jake . Wil ik ook wel weten...