• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Yelo.tv

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.707
418
98
Earth
Hoe bekijk ik yelo op windows? Lukt niet om die app uit de store te halen... Oude explorer lukt ook niet En chrome ook niet
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Cramer

Member
18 jan 2015
138
1
23
Chrome lukt zeker niet, IE en Firefox zouden wel moeten gaan; Zeker die silverlight plugin installeren; Zie wel dat de yelo play app voor windows 8 en hoger is, weet niet welke jij hebt? Ga het zelf ook eens proberen op men win7, laat weten als't lukt;
 
Laatst bewerkt door een moderator:

ToothLess

Well-Known Member
Home-Theater Goud
11 dec 2013
1.297
123
73
uit windows store halen en installeren? dan app openen en inloggen met uw teleslet account ge moet wel achter nen telenet modem zitten - want vanop proximus netwerk werkt het bv niet (download wel, maar de stream zelf bedoel ik)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.707
418
98
Earth
Ik krijg het niet uit de store
 
Laatst bewerkt door een moderator:

ToothLess

Well-Known Member
Home-Theater Goud
11 dec 2013
1.297
123
73
en als ge nu gewoon es naar http://yelotv.be smurft? wat zegt het daar? in internet explorer he, NIET in edge/Chrome... dan krijgde normaal een melding dat ge silverlight moet installeren, ofwel kunt ge inloggen en dan tv kijken...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.707
418
98
Earth
W10 gebruikt edge en edge ondersteund silverlight niet, dus weer einde verhaal Echt belachelijk dat het nt lukt. Kan iem de app delen?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

ToothLess

Well-Known Member
Home-Theater Goud
11 dec 2013
1.297
123
73
Skank zei:
W10 gebruikt edge en edge ondersteund silverlight niet, dus weer einde verhaal Echt belachelijk dat het nt lukt. Kan iem de app delen?
... internet explorer 11 zit nog steeds in win10 - ge moet het alleen zoeken via win search of gewoon onder de map windows accessories...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.707
418
98
Earth
ToothLess zei:
... internet explorer 11 zit nog steeds in win10 - ge moet het alleen zoeken via win search of gewoon onder de map windows accessories...
That did it. Thx solved
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Cramer

Member
18 jan 2015
138
1
23
Even terug uppen: Heeft er al iemand de yelo-tv app werkend gekregen op een mediaspeler? In mijn geval is dat de himedia q5; App geinstalleerd, krijg direct melding dat ik een internetverbinding moet hebben...wat ik wel degelijk heb :s
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.707
418
98
Earth
Cramer zei:
Even terug uppen: Heeft er al iemand de yelo-tv app werkend gekregen op een mediaspeler? In mijn geval is dat de himedia q5; App geinstalleerd, krijg direct melding dat ik een internetverbinding moet hebben...wat ik wel degelijk heb :s
Nog niet geprobeerd. Maar ik denk wel aan iets.
Netflix app bv werkt ook niet, maar nu heb ik het volgende gelezen
Jouw mediaspeler is vermoedelijk verbonden met utp kabel. Probeer eens verbinding te maken met wifi en dan nog eens opnieuw
Vermoedelijk werkt het dan wel
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Cramer

Member
18 jan 2015
138
1
23
<woltlab-quote data-link="https://home-theater.be/topic/1929-yelo-tv/?postID=44655#post44655" data-author="Skank"> Probeer eens verbinding te maken met wifi en dan nog eens opnieuw </woltlab-quote> Zal ik eens testen, merci voor de tip!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Cramer

Member
18 jan 2015
138
1
23
Skank zei:
Laat het ons weten
Krijg nu een andere melding, namelijk: "Yelo play werkt momenteel niet.."
Telenet..
1f644.png
Zal later nog es proberen en laten weten als ik succes heb...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

mike

New Member
14 aug 2016
10
0
4
ik heb het vroeger eens geprobeerd op een android box en de yelo app zei onmiddellijk dat de box gerood was en dan gaat het niet
 
Laatst bewerkt door een moderator: