• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

MEDE8ER Topic

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.278
211
68
Hier gisteren ook mee aan de slag gegaan. Updaten van de firmware is wel zo jaren 2000 in deze tijd van Internet connecties
1f609.png
  Eerste USB stick had er hier geen zin in, gelukkig heb 'k hier een stapeltje liggen van die dingen.   De automatische scraper moet 'k nog nader bekijken, maar aantal vind hij niet en deze zijn dan ook niet beschikbaar in de favorieten.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.767
422
98
Earth
Dat de scraper iets niet vind, ligt misschien aan de benaming van je mappen ofzo
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.278
211
68
Die algorithmes welke ze gebruiken vangen inderdaad niet alles op, maar de benaming van mijn mappen is over het algemeen wel in orde. Speciale tekens zoals : moet je natuurlijk wel op een andere manier opvangen, vroeger gebruikte ik hiervoor het _ teken maar nu laat ik dat dubbel punt gewoon vallen en vervang het door niets.   Wat ook opvalt aan mijn MED600X3D, phew dat spelertje kan serieus warm worden zeg.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
Heb v3 intussen een weekje naar grote tevredenheid draaien. subs downloaden is inderdaad een zeer mooie aanvulling, alleen de scraper werkt nog niet foutloos.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.278
211
68
Vanavond maar eens aan de slag met de iPad app, iemand van jullie die in gebruik ?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.278
211
68
Krijg je eigenlijk te zien wat er onder favorieten staat. Dus als daar mapjes staan en mooie filmart dan zie je dat ook op de iPad. Werkt ook voor bijvoorbeeld muziek en dan zou je TV niet hoeven aan te staan.   Over de middag eens snel, snel geprobeerd en moet zeggen navigeren gaat echt wel h
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.278
211
68
Er is helaas nog geen Android app voor zover 'k kan nagaan.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.767
422
98
Earth
Nee maar je mede8er moet wel nog steeds aan, alsook je nas.

Nog 1 toestel teveel..
 
Laatst bewerkt door een moderator:

evilenko3

Member
13 nov 2013
31
0
9
Nee maar je mede8er moet wel nog steeds aan, alsook je nas.

Nog 1 toestel teveel..
Hoeft niet echt. Met mijn synology nas ds212 ga ik via usb to audio plug .Android app via audio ds
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
Hoeft niet echt. Met mijn synology nas ds212 ga ik via usb to audio plug .Android app via audio ds
Wil je zeggen, dat je hieraan rechtstreeks een usb-geluidskaart / usb-speakers hebt gekoppeld?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

evilenko3

Member
13 nov 2013
31
0
9
Wil je zeggen, dat je hieraan rechtstreeks een usb-geluidskaart / usb-speakers hebt gekoppeld?
Vroeger gebruikte ik mijn media player als renderer om audio van de nas te halen via een app op mijn android tablet. Mijn vrouw gebruikte het om haar opgeslagen muziekjes vanuit de keuken op de stereoketen te controleren. Ze zeurde wel over het feit dat teveel toestellen nodig waren en ik heb geprobeerd het eenvoudiger te maken met een aansluiting via een mini usb geluidskaart op de nas, rechtstreeks naar de versterker.Grote kwaliteit moet je echter niet verwachten.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
Ik dacht al dat het op deze manier moest zijn, bedankt voor de toelichting
263a.png
Speel momenteel met een Mede8er als renderer, mijn muziek op zolder af wat eigenlijk als eenvoudige, goedkope oplossing best nog meevalt.   Gebruikte toestelen zijn dan versterker, nas, tablet en mede8er.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.767
422
98
Earth
Vroeger gebruikte ik mijn media player als renderer om audio van de nas te halen via een app op mijn android tablet. Mijn vrouw gebruikte het om haar opgeslagen muziekjes vanuit de keuken op de stereoketen te controleren. Ze zeurde wel over het feit dat teveel toestellen nodig waren en ik heb geprobeerd het eenvoudiger te maken met een aansluiting via een mini usb geluidskaart op de nas, rechtstreeks naar de versterker.Grote kwaliteit moet je echter niet verwachten.
  Dat is het altijd he Teveel toestellen om een simpel muziekje die je staan hebt op je nas, af te spelen...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
Dat is het altijd he Teveel toestellen om een simpel muziekje die je staan hebt op je nas, af te spelen...
Je kan het ook zo bekijken. Hoe kan ik via een nas en met mijn huidige toestellen muziek streamen, zonder weer een extra apparaat bij te kopen/zetten
1f609.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.767
422
98
Earth
Absoluut. En dat is middels tablet, versterker en nas te doen dus :p
 
Laatst bewerkt door een moderator: