• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Wat heb je zopas gekocht?

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
2 Tickets voor Alcatraz Metalfest
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.167
72
58
en de kompetoeter staat thuis , echter nog geen tijd gehad om hem op te starten.
1f609.png
Nief speelgoed....
 

Bijlagen

  • image.jpg
    image.jpg
    839,5 KB · Weergaven: 29
  • image.jpg
    image.jpg
    894,9 KB · Weergaven: 36
  • image.jpg
    image.jpg
    971 KB · Weergaven: 28
Laatst bewerkt door een moderator:

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
skoebiedoe zei:
en de kompetoeter staat thuis , echter nog geen tijd gehad om hem op te starten.
1f609.png
Nief speelgoed....
Die cpu-koeler is wel niet slim gemonteerd... op deze manier zuigt hij onmiddellijk de warmte van je gfx-kaart op en warmt de cpu dus sneller op. Het zou beter zijn als deze anders stond zodat er een push pull config is met de achterste fan
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.767
422
98
Earth
Nice Eergisteren haag besteld en vandaag binnen, morgen levering! Serieus probleemke dus. Die haag MOET erin. En ik ben momenteel BROKEN, letterlijk!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

mysteryliner

Member
9 okt 2014
591
0
19
ben van plan te kopen.....

Ofwel patriot fuel station (hier gelezen van sommige) Of http://www.mifi-hotspot.nl/producten/mificon-5-poorts-35w-usb-lader-zilver

Die 2e zou:

<woltlab-quote data-author="web" data-link="web"> Output: DC USB*5 5V=7A(Max 35W) USB 1 DC 5V/2.1 A USB 2 DC 5V/2.1 A USB 3 DC 5V/1.0 A USB 4 DC 5V/1.0 A USB 5 DC 5V/1.0 A </woltlab-quote> nu kan ik van de patriot geen totaal vermogen terugvinden... weet iemand dat hier? Want sommige producten hebben dan wel 2x 2.1 a en 3x 1 A Maar dan misschien een totaal vermogen van maar 3 of 4 A waardoor je van sommige toestellen er maar 2 tezamen kan opladen.
2639.png


Dus indien iemand info heeft van de patriot, of ervaring met dat ander .....
1f44d.png
highly appreciated! !
 
Laatst bewerkt door een moderator:

filmen

Member
12 dec 2014
126
0
19
2nieuwe bijzettafeltjes voor mijn drinken en afstandsbediening op te leggen<woltlab-metacode data-name="sup" data-attributes=""></woltlab-metacode>
 

Bijlagen

  • image.jpg
    image.jpg
    1,3 MB · Weergaven: 20
Laatst bewerkt door een moderator:

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.119
324
113
mysteryliner zei:
ben van plan te kopen.....


Ofwel patriot fuel station (hier gelezen van sommige) Of http://www.mifi-hotspot.nl/producten/mificon-5-poorts-35w-usb-lader-zilver

Die 2e zou:

nu kan ik van de patriot geen totaal vermogen terugvinden...

weet iemand dat hier? Want sommige producten hebben dan wel 2x 2.1 a en 3x 1 A Maar dan misschien een totaal vermogen van maar 3 of 4 A waardoor je van sommige toestellen er maar 2 tezamen kan opladen.
2639.png


Dus indien iemand info heeft van de patriot, of ervaring met dat ander .....
1f44d.png
highly appreciated! !
2x 2.1A en 2x 1A. Totaal vermogen is dus een dikke 6A als alle poorten ten volle belast worden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.278
211
68
Knappe speakers, deze zullen wel wat lucht kunnen verplaatsen
1f609.png


Vind ze er wel beter uit zien met hun grill, maar dat is bij de meeste speakers zo. Puur persoonlijke smaak
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

luckske

Well-Known Member
13 apr 2014
1.651
47
61
Thanks!

Stiibun zei:
Vind ze er wel beter uit zien met hun grill, maar dat is bij de meeste speakers zo. Puur persoonlijke smaak
Ja idem, ik heb bij de boekenplanken zelfs nooit de moeite gedaan ze er af te halen om te kijken naar de speaker
1f606.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

D@o

Member
21 okt 2013
84
0
9
Pre order van interstellar blu ray op Amazon.de (bijna €10 goedkoper dan uk of andere amazon)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.278
211
68
luckske zei:
Thanks!


Ja idem, ik heb bij de boekenplanken zelfs nooit de moeite gedaan ze er af te halen om te kijken naar de speaker
1f606.png
Het is ook vaak zo dat als de grill eraf zou zijn, je ogen daar constant op zouden focussen toch zeker in het begin want oh wow wat een mooie drivers zijn dat. En dan zie je natuurlijk weinig meer van de film/serie welke je aan het kijken was
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
Stiibun zei:
Het is ook vaak zo dat als de grill eraf zou zijn, je ogen daar constant op zouden focussen toch zeker in het begin want oh wow wat een mooie drivers zijn dat. En dan zie je natuurlijk weinig meer van de film/serie welke je aan het kijken was
263a.png
Is bij mij ook net de reden, waarom ik deze grill's steeds op de speakers laat zitten. Nochtans zijn de drivers het bekijken meer dan de moeite waard, toch zorgt dit voor enige afleiding bij film en muziekbeleving die ik liever niet wens.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Chr1st0f

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
1.917
242
73
Vandaag een voorschot gegeven op een half jaar oude Aprilia Tuono V4:
Aprilia-Tuono-V4-R-ABS-Motorcycle-Design-2013-EICMA-3.jpg


170pk en vol elektronica
1f44d.png
Het enige dat nog ontbreekt is een andere uitlaat (en goed weer): <woltlab-metacode data-name="media" data-attributes="">https://www.youtube.com/watch?v=56di5HucYLM</woltlab-metacode>

Dit heeft wel tot gevolg dat er dit jaar niet veel meer HT aankopen gedaan kunnen worden
1f62d.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

mysteryliner

Member
9 okt 2014
591
0
19
heeeeeeel mooie speakers @luckske Dat gaat zeker knallen!

@Chr1st0f nice! Hopelijk vlug lente weer, en nu heen verkeersboetes in de bus krijgen, of je HT aankopen moeten langer uitgesteld worden.
 
Laatst bewerkt door een moderator: