• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Welke film hebben jullie zopas gezien?

Carrion

Member
26 nov 2014
378
15
23
jurassic world fallen kingdom: 4/10. Ik heb mij serieus zitten ergeren tijdens deze film en dat gebeurd niet vaak. Alles was cliché en buiten de twee mainleads waren de acteer prestaties ook maar ondermaats hoor... Een of andere kolonel die probeert badass te zijn, faal, een of andere tiener die meedoet wegens zijn haxor skills, maar niets anders doet dan iritant te schreeuwen bij elke gebeurtenis... zucht.

Vergeet de "geweldige" 4th wall break niet
 

Carrion

Member
26 nov 2014
378
15
23
Tomb Raider (2018) - 7,5/10

Loste op zich al m'n verwachtingen in. Een toffe avonturen film, meer praktische effecten dan ik verwacht had en sommige actie scénes waren meer dan entertainend. Mag van mij gerust een vervolg op komen.

Solo: A Star Wars Story (2018) - 6/10

Was deze nodig? Niet bepaald. Was deze zo slecht als ik gedacht had? Ook weer niet. Maar buiten enkele knipogen naar de andere films zie ik niet waarom deze persé over Han Solo moest gaan. Deze had perfect over andere personages kunnen gaan. Nuja, de nieuwe personages waren op zich ook alles behalve echt interessant.

Neemt ook wel een beetje weg nu je weet waar de naar "Solo" vandaan komt

Alien (1979) - 9/10

Alien. Meer woorden hoeven hier niet over gezegd te worden denk ik. Nuja, deze staat geplanned als rewatch deze avond maar het is niet alsof de score anders zou zijn :unsure:
 
Laatst bewerkt:

Carrion

Member
26 nov 2014
378
15
23
1 punt minder voor Alien van gisteren omdat ik vergeten was hoe irritant dat wicht was (dus de niet-Ripley vrouw) die heel de film haar tekst zit te janken.
 

Carrion

Member
26 nov 2014
378
15
23
Hentai Kamen - WTF/10

Als er een film is die ge in uw leven gezien moet hebben is het die :')
 

Jake

Well-Known Member
19 feb 2013
1.184
88
56
Sicario:Day of the soldado: 7.5/10
Niet zo goed als z'n voorganger ,maar kheb er toch van genoten.
 

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Fury nog eens herbekeken. Enorm genoten van beeld en geluid op het blauwe schijfje.
Waar ik de eerste kijkbeurt de film tergend traag vond zat ik nu veel meer in het verhaal en leefde ik mee met de characters. Ook de filmmuziek was best genieten. PUntje meer dan vorige kijkbeurt.
7/10
 
  • Vind ik leuk
Reactions: Skank

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.167
72
58
Tegen beter weten in dan toch maar Han solo gekeken maar zoals verwacht...was het niet echt een vette star wars film te noemen...(heb hem zelfs gewoon afgezet gehad en in 2 keer gekeken)
 

Jake

Well-Known Member
19 feb 2013
1.184
88
56
Hereditary:
Goede horror film die voor mij een 8/10 waard zou zijn ,maar die door een belachelijk en onnozel einde toch maar een 7/10 krijgt.:confused:
 

Carrion

Member
26 nov 2014
378
15
23
Zou er nog een derde komen? :unsure:

Fallen Kingdom heeft een wereldwijde box office van 1,3 miljard dollar op een budget van 150 miljoen dus je mag er zeker van zijn dat de derde film zal volgen. De derde film is net de hele reden waarom ze de tweede hebben gemaakt, dat merk je gewoon doorheen heel de film.
 

Carrion

Member
26 nov 2014
378
15
23
Skyscraper (2018) - 6,5/10

Doet wat het moet doen, leutig entertainment op een maandag avond.