• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Welke film hebben jullie zopas gezien?

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.491
311
93
Na 2 weken eindelijk nog eens mijn TV op gezet en een film bekeken...   De Vlaamse film Het Vonnis   Goeie mainstream Verheyen film maar deze keer zonder blote borsten (eerste keer?) dat het moet hebben van beetje spanning maar vooral veel emotie. Koen De Bouw doet het gelukkig heel goed in deze film want alles staat of valt met zijn personage. De 3 scenes die het langste bij blijven is het emotionele start van het verhaal, het einde waarbij het vonnis gelezen wordt en de beelden van de moord. Waarschijnlijk 1 van de beste Verheyen films.   7.5/10
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Watch out for spoilers please
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.491
311
93
Zijn er toch niet? Die zaken staan allemaal in de korte inhoud volgens mij.. Ik zeg ook niet wat de uitspraak van het vonnis is he
1f609.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Broken circle breakdown, toch wa overroepen al zou ik die Veerle toch wel is willen knippen
263a.png



6,5
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
The Fast and the Furious - Tokyo Drift 6/10 Man, man, man, wat was de DTS-sound van deze film behoorlijk slecht en het sublaag veel te sterk aangedikt. Nog iemand met dezelfde ervaring?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Puttermansz

Member
5 mei 2013
721
0
21
The Fast and the Furious - Tokyo Drift 6/10 Man, man, man, wat was de DTS-sound van deze film behoorlijk slecht en het sublaag veel te sterk aangedikt. Nog iemand met dezelfde ervaring?
  Ik denk dat ik dit ook meegemaakt heb met The Fast and the furious 6
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
Ik denk dat ik dit ook meegemaakt heb met The Fast and the furious 6
Dan wordt het voor die film naar waarschijnlijkheid ook een dikke <sup>6</sup> /10
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.767
422
98
Earth
The counselor, een 7 love the car wash
263a.png



12 years a slave, aangrijpende film ja, maar beste film van het jaar? Euh nee absoluut niet, hoe komen ze erbij met de oscars? Wtf man.

7/10
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
12 years a slave, staat dit weekend op de planning. Ben zelf zeer benieuwd of de film overroepen is of niet.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Erg goede film, pakkend en enorm mooi gebracht. 8,5/10
 
Laatst bewerkt door een moderator:

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.167
72
58
worlds end : ook gene vette, flauwe humor...nooit gelachen zels gene glimlach.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Shivte

New Member
24 feb 2014
24
0
4
Gravity 7/10   Deze film is een showcase van CG en waar men tot in staat is met huidige technologie. Als je de special features achteraf bekijkt laten ze je verassend diep achter de schermen kijken en hoe alles in zijn werk ging om die film te maken. Redelijk impressive hoeveel werk daarin steekt...   Kwa verhaal is het gewoon te absurd voor woorden. Ik had er al bang voor op voorhand, maar men ging nog 10x verder als dat ik dacht dat ze gingen gaan. lol Men wil geloofwaardig overkomen maar hetgeen die astronaute meemaakt is echt te absurd voor woorden. Het verbrod de film wel voor een stuk, maar deze film had dan ook gewoon het doel je te wow'en met de looks en de scene's.
 
Laatst bewerkt door een moderator: