• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Zidoo player

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.767
422
98
Earth
Stiibun zei:
Allee hopla, allemaal die Zidoo weer buiten, en terug naar de HiMedia
1f606.png
vain.gif
Het is dezelfde chip, dus kzou niet weten waarom je dat zou doen Het is een kwestie van minimum tijd, eer zidoo het kan Zoals ik dus ook altijd beweerd heb, gun hen ff tijd

De h8 is al een paar maand eerder op de markt. Zidoo nog maar een weekje !
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.767
422
98
Earth
Niemand van jullie 2 die al een review wilt doen?

Ik kan pas morgen spelen
 
Laatst bewerkt door een moderator:

jvanhambelgium

Well-Known Member
25 feb 2013
2.687
210
73
Xenomorph zei:
beetje te traag naar mijn mening, kodi werkt traag ofwel moet je confluence skin gebruiken, die was snappy, maar films laden traag...denk dat de player te weinig geheugen heeft!
Heb nog niet veel verschillende combinaties van bestanden enz getest om echt een review te doen eigenlijk. Enkele puntjes :

+ Erg klein, zelfs kleiner dan ik me had voorgesteld eigenlijk en alles is netjes verpakt + Snel, met de standaard "Confluence" skin gaat alles echt vlot, zeker als gewoon bent om met vb Dunes & MED8ER's te werken. Opstarten van films is ook quasi direct. + 2D MKV's en BDMV-folder structuren spelen alvast af zonder issues "op het eerste zicht" , 2D DVD ISO's etc moet ik nog effe proberen + Kleine remote, maar ligt goed in de hand. Geen batterijen meegeleverd, maar dat staat duidelijk op de website. Alternatieven genoeg om de besturing met App te doen op je smartphone ook als je dat zou willen. + Niet zo duur toch ?

Ik gebruik geen Wifi of Bluetooth, "zal wel werken" zekers ?
1f609.png


-Skippen in films werkt niet, je skipped pakweg 15 min vooruit, daarna hoor je geluid spelen maar beeld komt nooit in beweging... -Geen "STOP" button op de afstandbediening om een film direct te stoppen -Geen "SUBS" button om *snel* te wisselen tussen ondertitels, ook de KODI menu om subs te kiezen is erg omslachtig,er staat vb niet bij welke taals ens (vb op MED8ER 100x beter) - Op de fora lees je een behoorlijke lijst met "bugs" , toch wel veel zaken die eigenlijk al zouden moeten werken en die als verkoopsargument mogelijks gebruikers over de streep getrokken hebben.Ben benieuwd naar de reactie-snelheid van daadwerkelijk oplossen
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.767
422
98
Earth
Toch ff reageren..

De ene zegt traag, de andere zegt snel De ene zegt speelt geen bdmv , de andere wel De ene zegt duurt lang tegen dat hij opstart, de andere quasi direct Geen stop en sub button was al geweten, is op te lossen door het programmeren van de ab of middels harmony

Het skippen in films, heb je dit gemeld?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

jvanhambelgium

Well-Known Member
25 feb 2013
2.687
210
73
Skank zei:
Toch ff reageren..

De ene zegt traag, de andere zegt snel De ene zegt speelt geen bdmv , de andere wel De ene zegt duurt lang tegen dat hij opstart, de andere quasi direct Geen stop en sub button was al geweten, is op te lossen door het programmeren van de ab of middels harmony

Het skippen in films, heb je dit gemeld?
skippen heb ik ondertussen op het forum aangegeven.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.119
324
113
Spijtig dat bij iedereen die een review schrijft er wel iets scheelt.

Als je iets koopt dan wil je toch gewoon dat het werkt en niet beginnen beta testen en bugs gaan rapporteren op de fora hè.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Xenomorph

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
2.067
89
53
Dat skippen is eigen aan Kodi, staat al als bug op het Kodi forum!

PS: Kan iemand ook eens tv series testen in mkv DD5.1?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.767
422
98
Earth
broodro0ster zei:
Spijtig dat bij iedereen die een review schrijft er wel iets scheelt.

Als je iets koopt dan wil je toch gewoon dat het werkt en niet beginnen beta testen en bugs gaan rapporteren op de fora hè.
En jouw chromebox kan alles? Moet ik eens beginnen opsommen?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

jvanhambelgium

Well-Known Member
25 feb 2013
2.687
210
73
broodro0ster zei:
Spijtig dat bij iedereen die een review schrijft er wel iets scheelt.

Als je iets koopt dan wil je toch gewoon dat het werkt en niet beginnen beta testen en bugs gaan rapporteren op de fora hè.
Je hebt daar wel een punt, helaas laat de korte time-to-market dit gewoon niet meer toe. Als je te lang gaat wachten om iets in de publiek te gooien doet de concurrent dat wel op 1 of andere manier (dikwijls ook met soortgelijke tekortkomingen) "het meeste" werkt wel en rest lossen we wel op "on the go"
1f609.png


Het ding is dan ook nog maar enkele "weken" echt op de markt, en vb MED8ER heeft ook serieus wat releases gedaan (Dune trouwens ook) maar van belang was dat er altijd progressie zat in de bugfixes (en weinig/geen regressie) ! </strong> <strong>We zullen snel zien hoe deze Aziaatjes het doen, ze gaan uit de pijp moeten komen!
1f608.png
1f608.png
1f608.png


Als dit ding nu vb 200 euro gekost zou hebben zou ik een stuk minder enthousiast zijn, maar voor iets meer als 110,- (87 euro X6 + invoer) is da nog geen ramp...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

jvanhambelgium

Well-Known Member
25 feb 2013
2.687
210
73
Xenomorph zei:
Dat skippen is eigen aan Kodi, staat al als bug op het Kodi forum!

PS: Kan iemand ook eens tv series testen in mkv DD5.1?
Series heb ik niet liggen, maar vb bij een DVD ISO afspelen merk ik duidelijk een sync issue tussen beeld / geluid. Geluid loopt precies voor op beeld, pakweg 0.5sec ofzo.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Xenomorph

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
2.067
89
53
Dochter keek naar SW Revenge of the Sith in DTS-HD MAster en klank valt weg na een tijdje, receiver verliest signaal. Film stoppen en weer verder spelen helpt maar verliest weer audio na een tijdje.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
Als ik het allemaal samenvat, is er toch nog behoorlijk werk aan de winkel eer de eindgebruiker van de meest normale zaken kan genieten. Blijf tot de bugs eruit zijn, gewoon nog even lekker bij mijn vertrouwde mede8er
1f606.png
prima bakske dat gewoon doet wat het moet doen. Al mis ik wel zaken, zoals een vlotte bediening van Youtube, ........
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Skank zei:
En jouw chromebox kan alles? Moet ik eens beginnen opsommen?
Je vraagt om de 2 uur achter gebruikerservaringen maar als iemand een slechte ervaring post kunde het ni verdragen. Mensen hebben toch gelijk zeker, als je leest wat er allemaal niet op punt staat vind ik het zelfs een regelrechte schande dat ze dit zo al te koop aanbieden. Zaag maar zoveel je op de dune en de mede8er maar daar is het gewoon plug and play ze. Terwijl gij u ligt druk te maken lig ik een lekker filmpje te pleuren...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Xenomorph

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
2.067
89
53
Niet vergeten mensen dat de eeste Dunes en Mede8ers ook vol bugs zaten...geef deze dus wat tijd!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.119
324
113
Skank zei:
En jouw chromebox kan alles? Moet ik eens beginnen opsommen?
Zo'n Chromebox werkt perfect uit de doos, mailen, surfen en Google docs... Dat je dan de boel begint te flashen en tbegint te klooien met OpenElec is een keuze die je maakt en dan weet ook je dat je je aan prutswerk mag verwachten. Ik heb ook nooit gelezen dat 3D iso playback zou mogelijk zijn met een Chromebox of andere dingen die beloofd worden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.767
422
98
Earth
3diso speelt je chromebox in 2d zelfs niet.. Op maar 1 op te sommen... Gn enkele mediaspeler doet alles Mede8er is al jaren op de markt deze 1 week
 
Laatst bewerkt door een moderator:

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.119
324
113
Skank zei:
3diso speelt je chromebox in 2d zelfs niet.. Op maar 1 op te sommen... Gn enkele mediaspeler doet alles
Inderdaad, maar er staat ook nergens te lezen dat hij het wel zou doen
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.767
422
98
Earth
Ja zeg.. Niet beginnen he Dat hij zelfs 2d niet kan afspelen is het minimum he
 
Laatst bewerkt door een moderator: