• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

3G-SDI upgrade

24 mrt 2016
38
0
9
hallo, kent er iemand en/of heeft er iemand ervaring met de 3G-SDI upgrade voor blu-ray spelers ? mvg,

frans callebaut
 
Laatst bewerkt door een moderator:

luckske

Well-Known Member
13 apr 2014
1.651
47
61
Wat wil je precies bereiken met een SDI uitgang (?) op je blu-ray speler.

SDI wordt gebruikt op broadcast camera's en recorders, dat is een coaxiale kabel met BNC connector... voor zo ver ik weet heeft dat ook geen ondersteuning voor HDCP e.d. Maar ik heb het eerlijk gezegd ook nog nooit gezien in een consumenten installatie.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
24 mrt 2016
38
0
9
hallo,

ik heb dit gezien op de website van www.jvbdigital.nl en daar blijkt men dat in te bouwen in hun blu-ray spelers o. a. om een volledig ruisvrij beeld te krijgen. kan ik daar iets mee doen? mvg,

frans callebaut
 
Laatst bewerkt door een moderator:

luckske

Well-Known Member
13 apr 2014
1.651
47
61
Gewoon HDMI gebruiken zou ik zeggen, dat laat het signaal onaangetast door. Daar zou toch zeker geen extra ruis van mogen komen. Heb je daar last van?

Voor zo ver ik weet ga je ook geen consumenten beeld weergevers (TVs of Projectoren) vinden met een SDI ingang, dat vind je meestal enkel terug op professionele schermen/recorders/projectoren.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.154
68
58
Als uwen blu ray speler uit zichzelf ruis geeft ,moet je gewoon een andere kopen die iets deftiger is van beeldweergave .( soms staat er sel op de blu rays een opzettelijke ruis in het beeld en is dat zo bedoelt door de maker .( digital grain )

Of uwen hdmi kabel eens vervangen.
1f609.png
 
Laatst bewerkt door een moderator: