• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Advies gevraagd,uit subwoofer geen geluid meer.

ilstino

Member
9 jul 2015
735
0
19
pas op begrijp me niet verkeerd , als je deze nog voor -200€ kan herstellen zeker doen , anders zou ik op zoek gaan naar een andere maar niet echt die klipsch die je zij van bol.com , deze is redelijk prijzig voor de geleverde output
 
Laatst bewerkt door een moderator:

D@o

Member
21 okt 2013
84
0
9
RE:

ilstino zei:
k vind persoonlijk die klipsch niet echt zo een geweldige sub , zeker niet als hij op 35hz afkapt , kan je beter eens rondkijken naar jong 2de hands . mss heeft @luckske zijn svspb1000 nog te koop staan dan heb je voor weinig geld een beest van een sub , ik heb zijn andere gekocht en ben daar zeer tevreden van
Dank je. Is dit link verkeerd ? Moest het van zijn te koop topic zijn?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

D@o

Member
21 okt 2013
84
0
9
RE:

ilstino zei:
pas op begrijp me niet verkeerd , als je deze nog voor -200€ kan herstellen zeker doen , anders zou ik op zoek gaan naar een andere maar niet echt die klipsch die je zij van bol.com , deze is redelijk prijzig voor de geleverde output
Geen probleem alle advies is welkom. Dus ook 200 om te hesrtellen is het waard? Ja met vergelijking met die andere van bol is wel van hogere klasse en met meer opties mijne kapotte. ik wil wel weten of lukske nog verkoopt en onder garantie is en Prijs
 
Laatst bewerkt door een moderator:

ilstino

Member
9 jul 2015
735
0
19
stond niet in een verkoop topic , ik heb die enkele maanden geleden bij hem gekocht en hij had nog een 2e te koop staan , niets gelezen dat die al weg was dus mss heb je nog geluck
1f609.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

D@o

Member
21 okt 2013
84
0
9
RE:

ilstino zei:
stond niet in een verkoop topic , ik heb die enkele maanden geleden bij hem gekocht en hij had nog een 2e te koop staan , niets gelezen dat die al weg was dus mss heb je nog geluck
1f609.png
Heb hem gestuurd bericht
263a.png
Weet je iets over garantie en ouderdom en model jaar?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

luckske

Well-Known Member
13 apr 2014
1.651
47
61
Helaas, de andere PB1000 een tijdje geleden al verkocht geweest.

Als ik, puur specificatie gewijs, kijk dan zit je huidige subwoofer tussen de R-112SW en R-12W - waar de R-112SW wat beter gaat zijn en de R-12W ietsjes minder diep kan gaan maar gelijkaardig is qua output. Ik zou misschien eens een mailtje sturen naar Marcel van H&C hifi voor beide subwoofers, deze verdeelt ook Klipsch en zit altijd erg goed met zijn prijzen.. hoogstwaarschijnlijk beter dan bol.com en consoorten.

Dan kan je nog zien hoe groot het mogelijk verschil is met reparatie en of het dan de upgrade waard is ;-).
 
Laatst bewerkt door een moderator:

D@o

Member
21 okt 2013
84
0
9
RE:

luckske zei:
Helaas, de andere PB1000 een tijdje geleden al verkocht geweest.

Als ik, puur specificatie gewijs, kijk dan zit je huidige subwoofer tussen de R-112SW en R-12W - waar de R-112SW wat beter gaat zijn en de R-12W ietsjes minder diep kan gaan maar gelijkaardig is qua output. Ik zou misschien eens een mailtje sturen naar Marcel van H&C hifi voor beide subwoofers, deze verdeelt ook Klipsch en zit altijd erg goed met zijn prijzen.. hoogstwaarschijnlijk beter dan bol.com en consoorten.

Dan kan je nog zien hoe groot het mogelijk verschil is met reparatie en of het dan de upgrade waard is ;-).
Hey Bedankt voor de tip ik zal hem zeker mail sturen over mijn case. Zal op forum ook in oog houden voor occasion sub.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

D@o

Member
21 okt 2013
84
0
9
Opgelost dankzij goede technieker. Sound&support

"Het was een PWM driver IC dat soms wel- en soms niet- werkte, een intermitterende fout.

Ik heb de fout gevonden na veel studie en metingen, want een detailschema van de sturing (waar de fout zich bevond) heb ik nergens gevonden.

Ook geen enkele respons gekregen van Klipsch op mijn vraag voor een detailschema.



Zonder detail-schema is het niet gemakkelijk, ik heb er zes uur aan zitten zoeken/meten/studeren/… ,

maar ik zou 3 uur werk aanrekenen (30€ per uur) + het onderdeel 16€, dus het zou in totaal op 106€ komen."
 
Laatst bewerkt door een moderator: