• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Advies nieuwe tv. +-50"

Koekatsjoe

Member
22 apr 2014
138
4
23
Beste leden.

Ik heb hier vorig jaar ook nog advies gevraagd voor een aankoop van een nieuwe tv maar heb toen toch besloten om mijne eventjes te houden.

Gisteren heeft mijne tv echter de geest gegeven dus moet wel op zoek naar iets nieuws.

Het ding is, ik ga volgend jaar starten met bouwen dus het is echt een slechte timing om grote kosten te doen.

Ik ben echt gene freak op dat vlak dus het moet voor mij een beste prijs/kwaliteit zijn.

-Budget: +-750€ -Scherm: 50-55" ongeveer -Gebruik: gamen met de ps4, netflix via de ps4, en af en toe een filmke kijken via de digitale.

Een draaibare voet zou een pluspunt zijn. Bedoeling is om deze in men nieuwbouw omhoog te hangen maar dat zal wel geen probleem zijn.

Alles wordt gestuurd via men versterker. heb momenteel een Samsung 37" van ongeveer 8 jaar oud. De enige kabels die naar de tv gaan is 1 hdmi kabel en de voedingskabel.

Ik weet dat je soms beter 250€ meer kunt geven voor een beter model, maar voorlopig is het een soort van crisis met de bouw in de vooruitzichten
263a.png


Alvast bedankt!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Koekatsjoe

Member
22 apr 2014
138
4
23
Kzie hier wel ineens onder mijne naam mijn specs... Geen idee hoe dat daar komt want dat klopt niet
1f606.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
Koekatsjoe zei:
Kzie hier wel ineens onder mijne naam mijn specs... Geen idee hoe dat daar komt want dat klopt niet
1f606.png
Dit is mijn fout! Door naar je profiel te gaan en 'profiel bewerken' aan te klikken(rechts ergens) kan je dit aanpassen. Heb verder het onderwerp in het juiste forum gezet!

Je budget laat niet veel toe, maar als je een beetje meer oplegt kan je deze aanschaffen: http://tweakers.net/pricewatch/369479/sony-bravia-kdl-50w805b-zwart.html krijgt zeer goede scores voor een led-tv.

Anders zijn dit mogelijke opties: LG 55LB630V Zilver -> zo'n 750 € Sharp LC-50LD264E Zwart -> 440 €

Het is maar wat je verwacht van een tv
263a.png


Meer televisies kan je hier vinden: http://tweakers.net/categorie/621/televisies/producten/#filter:q1YqKMpMTvVNrFCysjAw0IFyM_OUrICc4oLUZLfMnJLUomIlq2olQwNLIxCdC5JWMjXQM1DSUcoFaVUyNQVyamtrAQ de filter staat al goed ingesteld.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

luckske

Well-Known Member
13 apr 2014
1.651
47
61
Van de Sony W805 reeks heb ik al verschillende goede dingen gehoord, deze zit wel rond de 850 euro voor een 50" uitvoering.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Koekatsjoe

Member
22 apr 2014
138
4
23
Was geen probleem hoor
1f609.png
Viel me net op.

En goh ja, ik koop me liever binnen een paar jaar terug ne nieuwe dan nu ineens 1500€ te geven... Mijn budget laat dat voorlopig gewoon niet toe.

Edit: kzal men budget omhoogtrekken naar 1000

Ik ben zonet even langsgegaan bij een plaatselijke grote hifi winkel en krefel.

Ik heb hier een paar modellen opgeschreven met een richtprijs.

Allemaal toch minstens 47".

Ik denk best minstens een 400hz nemen omdat ik graag game, en ik denk dat het ook aan te raden is om ineens een Ultrahd te nemen? Ik ga van allemaal rustig een review opzoeken en ik noteer ze hier allemaal even.

Alvast bedank!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Dan ga je wel goed kijken naar de input lag bij deze reviews, dat is toch wel belangrijk voor een gamer
1f609.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Koekatsjoe

Member
22 apr 2014
138
4
23
Ik ben zonet terug van Van Loock, supergoede uitleg..

2 toestellen waar men voorkeur naar gaan, de Sony KDL-55w828B (999€) en de LG 50UB850V( 1039€), de lg is ineens ne 4k. De 55" van de Lg is ineens 1400€
 
Laatst bewerkt door een moderator:

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
Koekatsjoe zei:
Ik ben zonet terug van Van Loock, supergoede uitleg..

2 toestellen waar men voorkeur naar gaan, de Sony KDL-55w828B (999€) en de LG 50UB850V( 1039€), de lg is ineens ne 4k. De 55" van de Lg is ineens 1400€
4K staat nog in zijn kinderschoenen en heeft eigenlijk geen meerwaarde op dit moment omdat huidige UHD-tv's niet de volledige hdmi 2.0 specificatie gebruiken... Ik zou persoonlijk voor de Sony gaan en dan als 4k oled er is, op deze overstappen binnen paar jaartjes. De sony krijgt zeer goede reviews en zou héél goed zijn voor games ook.

Meer info enzo: http://www.rtings.com/info/4k-ultra-hd-uhd-vs-1080p-full-hd-tvs
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Koekatsjoe

Member
22 apr 2014
138
4
23
Idd,

Morgen halen wrs. Tenzij er rond die prijs betere zijn
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
Koekatsjoe zei:
Idd,

Morgen halen wrs. Tenzij er rond die prijs betere zijn
263a.png
Ik denk dat je met die sony echt wel een goede prijs/kwaliteit verhouding gaat hebben.... Zet hem echter wel op 'movie' mode of hoe het ook noemt voor een goed beeld. Laat achteraf gerust je bevindingen weten en wie weet ga je weer iets willen upgraden!
1f606.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
demon zei:
Laat achteraf gerust je bevindingen weten en wie weet ga je weer iets willen upgraden!
1f606.png
Een korte review voor andere toekomstige kandidaten is altijd welkom
1f609.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Koekatsjoe

Member
22 apr 2014
138
4
23
Ik ken de ballen van tv's.... Maar kzal men best doen :D. Tzal wrs de 50" versie worden. Ik ben er helaas nog niet geraakt. Werk op dezelfde uren als de winkel
2639.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

sandervdw

Well-Known Member
3 jun 2013
1.005
56
53
Koekatsjoe zei:
Ik ken de ballen van tv's.... Maar kzal men best doen :D. Tzal wrs de 50" versie worden. Ik ben er helaas nog niet geraakt. Werk op dezelfde uren als de winkel
2639.png
Veel mensen komen hier terecht als "leek", geloof mij, eens je iets of wat deftig materiaal te zien/horen krijgt ga je wel op onderzoek uit
1f609.png
Heb het voorbije jaar echt enorm veel bijgeleerd als het op a/v aankomt
1f61b.png
 
Laatst bewerkt door een moderator: