• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Age of ultron

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
Even waarschuwen, blijkt dat de bluray van age of ultron 3d, de geluidstrack erg stil is !!!!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Xenomorph

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
2.067
89
53
Ja veel stiller, heb op -3db gespeeld terwijl Oblivion op -10db!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
Onbegrijpelijk waarom ze dat doen
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Squeek

Member
11 nov 2013
108
0
19
Eindelijk, toch bewijs dat het zo is. Gisteren blij als een kind naar huis gekomen met mijn 3 d versie. En wat een teleurstelling! Dit is zowat de slechtste soundtrack op een bd dat er is?! Het klinkt niet alleen erg stil, maar heel wat sound effects lijken wel weg gemixt. Een jet die voorbij vliegt en zo goed als niet te horen is, terwijl de vocals wel duidelijk zijn. Daarnaast een 3D die platter is dan de schijf zelf, en in een ander beeldformaat dan de eerste film. Alles wat de eerste film zo goed maakte qua beeld en sounds is kompleet verdwenen bij de tweede.

Als je op blu ray.com gaat kijken naar de reviews komt deze soundtrack eruit als een van de beste ooit gemaakt. Onbegrijpelijk vind ik.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
Squeek zei:
Eindelijk, toch bewijs dat het zo is. Gisteren blij als een kind naar huis gekomen met mijn 3 d versie. En wat een teleurstelling! Dit is zowat de slechtste soundtrack op een bd dat er is?! Het klinkt niet alleen erg stil, maar heel wat sound effects lijken wel weg gemixt. Een jet die voorbij vliegt en zo goed als niet te horen is, terwijl de vocals wel duidelijk zijn. Daarnaast een 3D die platter is dan de schijf zelf, en in een ander beeldformaat dan de eerste film. Alles wat de eerste film zo goed maakte qua beeld en sounds is kompleet verdwenen bij de tweede.

Als je op blu ray.com gaat kijken naar de reviews komt deze soundtrack eruit als een van de beste ooit gemaakt. Onbegrijpelijk vind ik.
Ik heb ook de reviews bekeken, en vind het ook erg vreemd dat ze hierover niks zeggen !
 
Laatst bewerkt door een moderator:

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.117
324
113
Squeek zei:
Eindelijk, toch bewijs dat het zo is. Gisteren blij als een kind naar huis gekomen met mijn 3 d versie. En wat een teleurstelling! Dit is zowat de slechtste soundtrack op een bd dat er is?! Het klinkt niet alleen erg stil, maar heel wat sound effects lijken wel weg gemixt. Een jet die voorbij vliegt en zo goed als niet te horen is, terwijl de vocals wel duidelijk zijn. Daarnaast een 3D die platter is dan de schijf zelf, en in een ander beeldformaat dan de eerste film. Alles wat de eerste film zo goed maakte qua beeld en sounds is kompleet verdwenen bij de tweede.

Als je op blu ray.com gaat kijken naar de reviews komt deze soundtrack eruit als een van de beste ooit gemaakt. Onbegrijpelijk vind ik.
gewoon uwen receiver verder open draaien. Als je gewoon bent van DEQ te gebruiken, dan is het wel normaal dat alles veel minder opvalt omdat het volume verder open staat.
 
Laatst bewerkt door een moderator: