• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Blokkeert Telenet Usenet service provider poorten?

Xenomorph

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
2.067
89
53
Yo,

Vannacht en deze morgen weigert SABnzb te werken alsof er poorten geblokkeerd zijn.... iemand anders zelfde probleem?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
Alles werkt hier nog met Nzbget, ik ga wel over SSL in plaats van plain..
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Xenomorph

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
2.067
89
53
Al opgelost, chat gehad met Easyusenet en had error 482 Too many connections for this user error, reset gedaan en werkt weer! Vraag me af of iemand mijn gegevens gehackt heeft?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
Xenomorph zei:
Vraag me af of iemand mijn gegevens gehackt heeft?
Verander password voor de zekerheid eens, sab,nzbget ed slaan die als plaintext op...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Thibault D

Member
21 sep 2014
77
0
9
Xenomorph zei:
Al opgelost, chat gehad met Easyusenet en had error 482 Too many connections for this user error, reset gedaan en werkt weer! Vraag me af of iemand mijn gegevens gehackt heeft?
zelfde probleem !!! hoe reset gedaan ??? of heeft easyusenet reset gedaan ? sabnzb gaat idd niet nzbget wel...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Xenomorph

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
2.067
89
53
Thibault D zei:
zelfde probleem !!! hoe reset gedaan ??? of heeft easyusenet reset gedaan ?sabnzb gaat idd niet nzbget wel...
Denk dat iemand anders met mijn account aan het dloaden was, easyusenet heeft een reset gedaan en werkte toen weer, paswoord alvast veranderd!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Thibault D

Member
21 sep 2014
77
0
9
Xenomorph zei:
Denk dat iemand anders met mijn account aan het dloaden was, easyusenet heeft een reset gedaan en werkte toen weer, paswoord alvast veranderd!
ook just paswoord verandert en heb melding niet meer, iedereen of deel zal gekraakt zijn zeker...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

mysteryliner

Member
9 okt 2014
591
0
19
als dat is, zou ik aan uw usenetprovider vragen op eens een log te geven van IP''s

Indien daar meerdere tussen zitten zal er iemand anders bezig zijn. Enkel uw IP....
 
Laatst bewerkt door een moderator:

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
Meerdere met hetzelfde bij dezelfde provider? Kan geen toeval zijn...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Lijkt me inderdaad, maar of dat aan Telenet, 'k denk het persoonlijk niet. Zal eerder bij Easy liggen. Heb zelf geen problemen ondervonden de laatste tijd bij mijn provider.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
Stiibun zei:
Zal eerder bij Easy liggen
Dat is wat ik bedoelde
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator: