• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Chr1st0f

Chr1st0f

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
1.916
242
73
Zo, even mij voorstellen, ik ben dus Christof en ik woon in Kasterlee (de Kempen).   Ik ben IT project manager en ik zit dus heel de dag achter de pc, maar 's avond kruip ik er nog eens achter als hobby. Voor de rest zijn mijn hobby's achter mijn 3 jaar oude dochter lopen, moto's en natuurlijk films zien.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.277
211
68
Welcome back Christof
263a.png
  Duidelijk een Sonos liefhebber. Nu hoor daar eigenlijk ook alleen maar goeds van.   Werk zelf ook in de IT ... doet me eraan denken dat er in deze rubriek ook nog maar eens draadje moeten komen van ondergetekende.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Chr1st0f

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
1.916
242
73
Thanks, inderdaad zeer tevreden over Sonos. Mijn vriendin kan zelfs bedienen en dat wil al iets zeggen
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Xenomorph

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
2.067
89
53
Thanks, inderdaad zeer tevreden over Sonos. Mijn vriendin kan zelfs bedienen en dat wil al iets zeggen
263a.png
Dat het poepsimpel moet zijn! Enkel knop Aan/Uit?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Chr1st0f

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
1.916
242
73
Zoiets ja, en alles via Wi-Fi dus ze moet niet uit de keuken komen (hopelijk maakt ze hier nooit een account aan
1f606.png
)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Xenomorph

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
2.067
89
53
Zoiets ja, en alles via Wi-Fi dus ze moet niet uit de keuken komen (hopelijk maakt ze hier nooit een account aan
1f606.png
)
  Gewoon de ketting niet te lang maken
lol.gif
 
Laatst bewerkt door een moderator: