• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

De "eerste keer"

ToothLess

Well-Known Member
Home-Theater Goud
11 dec 2013
1.300
124
73
Ik ben benieuwd welke film jullie als eerste zagen in jullie HT? Of is dat zo lang geleden dat die herinnering er gewoon niet meer is?
1f606.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.117
324
113
In mijn dedicated HT: Transformers: Dark of the Moon. Dat was geweldig. De surround ervaring was gewoon perfect en het mooie plaatje van de HW55es was prachtig om naar te kijken. Ik heb 2.5u zitten kwijlen in m'n zetel.

Ik herinner me dat we de volgende dag op reis vertrokken en ik wou direct terug naar huis
1f606.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

ToothLess

Well-Known Member
Home-Theater Goud
11 dec 2013
1.300
124
73
cool! die soundtracks op TR disc serie zijn ferm!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Philip

Well-Known Member
18 nov 2014
1.053
90
80
De inwijding van de "tis nu af" HT was met de bluray van Mad Max: Fury Road. Perfect om beeld en zeker geluid mee te testen
1f606.png
.

(daarvoor wel al wat zitten Netflixen, gamen en testen)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
Met z,n drieën thuis, hadden we als opening van de Relaxed Room voor Avatar gekozen. Je beseft snel wat een luxe we allen hier hebben....gewoon cool
1f60e.png
1f60e.png
1f60e.png
1f60e.png
1f61b.png
1f60e.png
1f60e.png
1f44d.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

jvanhambelgium

Well-Known Member
25 feb 2013
2.679
207
73
Eigenlijk weet ik da ni meer 100% en was dat ook niet overdreven spannend. Zal denkelijk wel een Avatar'ke of Dark Knight'tje zijn geweest. Ik had daarvoor al genoeg in andere ruimtes verschillende PJ's bekeken en wist dus perfect wat ik mocht verwachten.

Leuker vond ik het omschakelen van kleine monitor'tjes van DefTech naar de net iets grotere Klipschen ....
1f44d.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

ToothLess

Well-Known Member
Home-Theater Goud
11 dec 2013
1.300
124
73
jvanhambelgium zei:
Eigenlijk weet ik da ni meer 100% en was dat ook niet overdreven spannend. Zal denkelijk wel een Avatar'ke of Dark Knight'tje zijn geweest. Ik had daarvoor al genoeg in andere ruimtes verschillende PJ's bekeken en wist dus perfect wat ik mocht verwachten.

Leuker vond ik het omschakelen van kleine monitor'tjes van DefTech naar de net iets grotere Klipschen ....
1f44d.png
ik boelde eigenlijk het "totale plaatje" he - niet specifiek enkel projectie - maar ook sound... Audio stuff inwijden in uw eigen ruimte is altijd "trickier" natuurlijk (vooral speakers dan) - in die zin ook spannender of meer kans op afknapper :):)
 
Laatst bewerkt door een moderator: