• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Denon AVR-X3000

Status
Niet open voor verdere reacties.

luckske

Well-Known Member
13 apr 2014
1.651
47
61
Zeer degelijke Denon receiver, in absolute nieuwstaat. Nog geen jaar oud en dus nog in garantie.

Het gaat om een 7.2 receiver met een monolitisch versterker design, voor een uitzonderlijk goede geluidskwaliteit. Deze receiver heeft ook 2 HDMI uitgangen voor 2 zones, wat wilt zeggen dat je 2 verschillende tv-toestellen van een verschillend beeld kunt voorzien! Je kan er ook tot 7 toestellen op aansluiten, 6 HDMI aansluitingen zitten vanachter en 1 HDMI vooraan - wat bijvoorbeeld zeer handig kan zijn om snel een laptop of dergelijke op aan te sluiten. Daarnaast beschikt deze receiver ook over Audyssey MultiEQ XT voor een uitmuntende kalibratie van je speakers in je ruimte (tot 8 meetpunten!). Heeft natuurlijk ook ondersteuning voor de HD audioformaten zoals TrueHD en DTS-HD.


Specificaties:
  • Volledig afgescheiden versterkers, identieke kwaliteit en identiek vermogen voor alle 7 kanalen (180 W per kanaal, gemeten bij 1 kanaal aandrijving)
  • 7 HDMI ingangen (allen ondersteungen 3D, CEC en ARC) - 2 HDMI uitgangen (1 primaire uitgang + 1 zone uitgang).
  • 7.2 kanaals pre-out voor extra eindversterkers op aan te sluiten
  • Audyssey DSX en DTS-Neo:X
  • Airplay, Spotify, DLNA,...
  • ....
Meer informatie kan je vinden hier: http://hificorner.nl/hifi/home-cinema/surround-receivers/denon-avr-x3000

Deze receiver wordt op dit moment nog gebruikt en is dus zonder probleem te beluisteren in een 7.2 opstelling! Alle accessoires (afstandsbediening, microfoon,...) + doos is inbegrepen.

X3000.jpg


Vraagprijs: 400 euro

Meer informatie: http://bit.ly/1vUiEZL
 
Laatst bewerkt door een moderator:

luckske

Well-Known Member
13 apr 2014
1.651
47
61
Xenomorph zei:
Opgepast met wattages 180w is aan 4 ohm en 2 kanalen belast! full speccs: http://assets.denon.com/DocumentMaster/us/Specification Sheet - English_AVR-X3000.pdf
Uiteraard, zoals altijd met receivers. Ik gebruikte ook maar de woorden van Denon ;-). Opgelet: de gegevens van je PDF kloppen helemaal niet - dat is voor de US versie, die verschilt met de EU (vb op eerste zicht geen pre-outs op de US)!

Edit: dit is de EU versie: http://bit.ly/1vUiEZL

Edit 2: de post er een beetje op aangepast
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

luckske

Well-Known Member
13 apr 2014
1.651
47
61
Gereserveerd.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.118
324
113
Dat ging snel! Is de opvolger er al?
1f604.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

luckske

Well-Known Member
13 apr 2014
1.651
47
61
broodro0ster zei:
Dat ging snel! Is de opvolger er al?
1f604.png
Ja inderdaad, veel sneller dan verwacht en nog wel door iemand die amper 200 meter verderop woont (via 2dehands.be) en ook een HT/Hifi enthousiast is!

De opvolger is er nog niet - ik hoop eind deze week! Ben benieuwd :D. Bij u de X4100 al aan het indraaien?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.118
324
113
Hij zit nog steeds in z'n doos :p Ik hoop eind volgende week alle apparatuur boven te hebben! En ik zie het niet zitten om alles van m'n X2000 af te koppelen om deze eens te testen :p Misschien als de nieuwe speakers er zijn, dat ik ffkes 2.0 of 3.0 test met de X4100.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

luckske

Well-Known Member
13 apr 2014
1.651
47
61
broodro0ster zei:
Hij zit nog steeds in z'n doos
1f61b.png
Ik hoop eind volgende week alle apparatuur boven te hebben! En ik zie het niet zitten om alles van m'n X2000 af te koppelen om deze eens te testen
1f61b.png
Misschien als de nieuwe speakers er zijn, dat ik ffkes 2.0 of 3.0 test met de X4100.
Amai, respect dat je dat kan volhouden!
1f606.png
Ik denk dat ik dezelfde dag nog bezig zou zijn met het aansluiten.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.118
324
113
Ik normaal ook hoor :p Maar ik heb liggen prutsen om alles netjes in het TV meubel weg te krijgen en ik heb geen zin om dat opnieuw te doen :p Ook is de X4100 dieper als de X2000 waardoor hij er niet helemaal in zal passen en het deurtje kan dan niet meer sluiten.

Ik wou hem wel al is testen op zolder in een 2.0 setup met 2 van A25 m'n speakers, maar heb nog gene tijd gehad. Met een beetje chance zijn eind deze week m'n nieuwe speakers er
1f604.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

luckske

Well-Known Member
13 apr 2014
1.651
47
61
Super! Ben benieuwd!

Welke zijn je nieuwe speakers? BA's of ander merk?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.118
324
113
Ander merk, ik hou er nog eventjes de spanning er in tot ze hier zijn :p Voorlopig enkel een LCR upgrade. Surrounds blijven de A25's tot ik wat heb bij gespaard.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

luckske

Well-Known Member
13 apr 2014
1.651
47
61
broodro0ster zei:
Ander merk, ik hou er nog eventjes de spanning er in tot ze hier zijn
1f61b.png
Voorlopig enkel een LCR upgrade. Surrounds blijven de A25's tot ik wat heb bij gespaard.
Hehehe spannend! Ik dacht al dat ik ergens over gelezen had!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.