• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Receiver & Luidsprekers Draadloos systeem

PreDaToR

Active Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
205
46
36
Hallo allemaal,
Hier ben ik weer met een volgende vraag.
Ik ben wat rond aan het kijken naar een prijs/kwaliteit goed setje voor op zolder.
Wat voor mij belangrijk is, is dat de achterluidsprekers draadloos zijn, dit moet zo zijn omdat ik de ruimte "multi functioneel" wil maken. Het kan zijn dat er een bepaald moment boardgames gespeeld worden waar de luidsprekers "in de weg" zouden staan maar evengoed heb ik die luidsprekers wel nodig als ik een film wil kijken, ook zullen we kwa indeling bijna in onze "doorgang" zitten dus als we daar iets bedraad hebben zal ons dat alleen maar "storen" als we boven willen boardgamen of eender wat doen.

Ik vind niet direct echt veel wat me kan helpen, ofwel is het te duur imo ofwel heeft het een reciever bij de achterste boxen staan die dan nog steeds niet volledig draadloos zijn.

Ik heb momenteel onder een redelijk OK Teufel home cinema systeem met Pioneer versterker die ik eerst naar boven wilde halen om onder dan een soundbar te kopen voor onder maar zoals gezegd lijken mij de box met bedrading te vaak in de weg te staan.

Budget: ±500-600 euro indien mogelijk, als er een grote meerwaarde is kan dat uiteraard herbekeken worden, ik weet dat het budget niet groot is maar we zien wel wat het uiteindelijk zal worden, als het het dubbele is maar dan wel veel meerwaarde zal hebben, zal het dat moeten worden.
 

PreDaToR

Active Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
205
46
36
Ok dan :-D

Is 0.75mm² audio kabel goed genoeg of beter 2.5mm²?
 

jvanhambelgium

Well-Known Member
25 feb 2013
2.675
207
73
Goh, 0,75mm² is echt een dun snoertje hoor....mischien dat je die speaker-cabling mischien beter in 2.5mm² doet en dat hoeft niet persé een exotisch merk te zijn hé.
 
  • Vind ik leuk
Reactions: PreDaToR

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.478
309
93
Dikte is toch vooral afhankelijk van de lengte. Min zou ik toch 2,5 nemen. Op mijn werk waren mij zelfs 4 aan het aanraden voor mijn bouw.
 
  • Vind ik leuk
Reactions: PreDaToR