• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Fibernet

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.716
418
98
Earth

Hoewel ik bij orange zit, vraag ik me af of ik hierin moet meegaan.
Hier ligt nog geen fiber, maar als de vraag komt...
Maar ik lees dat zowel telenet als orange, niet op die fiber zitten.. Correct?
Dus feitelijk hebben die geen echt fibernet?

Blijkbaar is die enkel voor proximus, edpnet... etc etc
 

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.115
324
113
Hier ligt hij al. Ik heb me laten aansluiten. De aansluiting is nu gratis en je hoeft geen abonnement te nemen. Je kan maar klaar zijn voor de toekomst denk ik dan. Wil je het achteraf nog hebben, dan kost het een dikke 1000euro dacht ik.

Orange en Telenet zitten op de coax. En die gaan nog hun eigen fiber leggen als ik de geruchten mag geloven.
Proximus en al die andere aanbieders werken samen met Fiberklaar.
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.716
418
98
Earth
Wie weet maakt orange ook de stap naar de fiber van fiberklaar.
Tis wel verwarrend want bv orange spreekt in zn abonnementen van zen fiber en giga fiber, terwijl het niet eens fiber is.

Anyway, ik kijk nog ff rond, nu heb ik down snelheid van 150 (eigenlijk nog goe), maar zou toch graag 400/500 hebben.
Alleen ik wil max betalen wat ik nu betaal , dus 46 euro (bv edpnet fiber XL voor 46 euro)
Niet meer voor internet.

Ff afwachten wat het doet... zou toch mainstream moeten worden, 400 voor 46 euro / maand, wat eigenlijk nog veel is.
 

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.151
68
58
Volgens telenet zitten telenet klanten al lang op fiber….enkel de kabel naar uw woning is nog coax …en dat kan want telenet is reeds een paar jaar overgeschakeld naar fiber in de straat dus waarom zou ik dan overstappen naar iets wat ik al heb en duurder uitkomt . ;)
 

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.115
324
113
Wie weet maakt orange ook de stap naar de fiber van fiberklaar.
Tis wel verwarrend want bv orange spreekt in zn abonnementen van zen fiber en giga fiber, terwijl het niet eens fiber is.

Anyway, ik kijk nog ff rond, nu heb ik down snelheid van 150 (eigenlijk nog goe), maar zou toch graag 400/500 hebben.
Alleen ik wil max betalen wat ik nu betaal , dus 46 euro (bv edpnet fiber XL voor 46 euro)
Niet meer voor internet.

Ff afwachten wat het doet... zou toch mainstream moeten worden, 400 voor 46 euro / maand, wat eigenlijk nog veel is.
Goh, heel dat Fiberklaar gedoe laat me eigenlijk niet nadenken over welk abbonement het beste is hoor.
Ik wil gewoon die gratis aansluiting hebben zodat ik in de toekomst kan kiezen wat dan het beste is. Ik zeg het, je kan je gratis laten aansluiten ZONDER dat je een abbonement moet afnemen. Voor hetzelfde geld gebruik ik die aansluiting de komende jaren niet, maar als ik het wil, ligt het wel klaar.
 
  • Vind ik leuk
Reactions: Skank

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.478
309
93
Is idd gratis. Waarom zou je het niet doen. Fiberklaar is trouwens deels proximus… Wanneer netwerk is uitgerold is het mogelijk dat zij het overnemen.