• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Instellen Onkyo reciever

rakker

Member
19 feb 2013
219
2
21
Ik heb wat foto's genomen van mijn Onkyo tx-nr 5008 versterker instellingen omdat ik eigenlijk niet weet wat de beste instellingen zijn. De handleiding is hier niet echt duidelijk over. Misschien kunnen jullie mij helpen want ik ben een echte leek hierin. (hopelijk zitten hier wat Onkyo kenners)   Foto 1: Wat zijn hier de beste keuzes voor respectievelijk elke verschillende bron (BD/DVD, VCR/DVR, CBL/SAT, GAME, PC, AUX)   Keuzemogelijkheden:   Laatst Geldig, Pure Audio, Direct, Stereo, Mono, PL II Movie, PL II Music, PL II Game, Neo:6 Cinema, Neo:6 Music, Neural surround, Neural Digital Music, PL II THX Cinema, Neo:6 THX Cinema, Neural THX Cinema, PL II THX Music, Neo:6 THX Music, Neural THX Music, Orchestra, Unplugged, Studio mix, TV Logic, Game RPG, All CH Stereo, Theater Dimensional.  
dsc0475hm.jpg
  Foto 2 Wat is Multiplex?  
dsc0473r.jpg
  Foto 3 Wat zijn hier de goede instellingen?  
dsc0472cc.jpg
  Foto 4 Subwoofer uit of aan?  
dsc0470sc.jpg
  Foto 5 Wat stel ik hier eigelijk in?  
dsc0469xv.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.151
68
58
Foto 4 : als je muziek in direct modus speelt en je hebt van die kleine plankspeakertjes en een degelijke sub is het beter om de sub te gebruiken.Indien je volwaardige fronts hebt kan je eens experimenteren.   foto 5 : Als je vind dat tijdens film kijken er te weinig bas ius kan je daar het lfe kanaal wat verhogen,dus 0 Db is prima. (of gewoon het volume van de sub wat harder zetten werkt ook natuurlijk.
1f609.png