• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Internet content op tv?

rakker

Member
19 feb 2013
219
2
21
Ik zou graag alle internet content op mijn tv willen zien zonder dat ik mijn laptop steeds op de tv moet aansluiten. na een beetje zoeken kom ik uit bij "Google chromecast" maar daar zijn zo te zien veel problemen mee en daar heb ik echt geen zin in. Bestaan er geen media players die een browser bevatten waarmee je online content kan weergeven en dan vooral gestreamde video's? Of zijn er nog andere oplossingen?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.162
71
58
Filmpjes die op youtube staan?... Kan je toch gewoon bekijken via de youtube app op uwe tv of op uw apple tv ....

Of bedoel je echt een browser alle explorer ....
 
Laatst bewerkt door een moderator:

rakker

Member
19 feb 2013
219
2
21
skoebiedoe zei:
Filmpjes die op youtube staan?... Kan je toch gewoon bekijken via de youtube app op uwe tv of op uw apple tv ....

Of bedoel je echt een browser alle explorer ....
Ja het gaat bvb over tv zenders die via internet live streamen en niet op YouTube,telenet of Netflix te vinden zijn en daarvoor heb ik dan een browser nodig. De PS4 heeft zo'n brouwser aan boord maar misschien is er een goedkopere of betere oplossing
 
Laatst bewerkt door een moderator: