• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Leuk tv meubel

Koekatsjoe

Member
22 apr 2014
138
4
23
De aankoop van versterker en boksen is ondertussen bijna rond... Bij deze zoek ik nog een leuk tv meubel.   Iets in de aard van dat besta meubel van de ikea: http://www.ikea.com/be/nl/catalog/products/70269127/   Doel:   Er moet een decoder, ps4 en een receiver in kunnen. Die denon is 15cm hoog zag ik. Ben niet van plan om die dingen bovenop het meubel te zetten. Enkel de boksen worden op het meubel gezet.   Aangezien het wrs maar een tijdelijk oplossing gaat zijn ook liefst budget vriendelijk. Ben niet op zoek naar een meubel van 300+€   Iemand ideeën?
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
Ik heb hetzelfde meubel
263a.png
en daar past inderdaad een receiver van die hoogte in
263a.png
Anders moet je maar eens in mn showcase kijken. Ik heb wel een andere uitvoering, en dacht ook dat het goedkoper dan 200 euro was.   Denk niet dat je iets anders zult vinden, voor die prijs
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
Ik heb nog een meubel hier in de verkoop staan
1f609.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Rexp

Member
14 feb 2014
151
13
23
Hou er rekening mee dat niet alle Besta's even diep zijn. Bij mijn Besta moest ik een deel van de achterwandjes weglaten, anders paste de receiver niet. Daardoor kan het meubel niet tegen de muur staan.  
DSC03657_klein.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Koekatsjoe

Member
22 apr 2014
138
4
23
@[member='Stijn'], link naar een foto? vind het niet direct precies   edit: gevonden
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator: