• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Marvel's Ant-Man (juli 17,2015)

Xenomorph

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
2.067
89
53
Armed with the astonishing ability to shrink in scale but increase in strength, con-man Scott Lang must embrace his inner-hero and help his mentor, Dr. Hank Pym, protect the secret behind his spectacular Ant-Man suit from a new generation of towering threats. Against seemingly insurmountable obstacles, Pym and Lang must plan and pull off a heist that will save the world.
Paul Rudd as Scott Lang/Ant-Man Michael Douglas as Hank Pym Michael Peña as a to-be-confirmed character Evangeline Lilly as Hope van Dyne Corey Stoll as Darren Cross/Yellowjacket David Dastmalchian as a to-be-confirmed character John Slattery as Howard Stark Abby Ryder Fortson as a to-be-confirmed character To-be-confirmed actress as Cassie Lang Bobby Cannavale as a to-be-confirmed character Judy Greer as a to-be-confirmed character Wood Harris as a to-be-confirmed character Gregg Turkington as a to-be-confirmed character T.I. as a to-be-confirmed character To-be-confirmed actress as Janet van Dyne Steve Wiig as lollipop man Etienne Vick as jeep driver
1000px-Ant-Man_concept_art.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
Ferme poster. Ik ken de franchise niet. Ben benieuwd!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
<woltlab-metacode data-name="media" data-attributes="">http://youtu.be/ent7BoDR1yE</woltlab-metacode>
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
Vandaag teaser, morgen trailer! Ik ken antman niet, maar kijk wel uit nr deze. Hopelijk een nieuwe ironman, die kende ik ook niet!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
<woltlab-metacode data-name="media" data-attributes="">http://youtu.be/pWdKf3MneyI</woltlab-metacode>
 
Laatst bewerkt door een moderator:

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.155
68
58
mega belachelijk jaaa.....
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
DaS niet uw ding, kijk er dan niet naar! Ik vind hem super de trailer!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Gaan ze nu ook al comedy's maken bij Marvel'?

Man man man
 
Laatst bewerkt door een moderator:

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.155
68
58
Alléé Stijn , als ze beginnen met mensen te verkleinen en dan super powers te geven.....beetje fantasie ben ik altijd voor te vinden maar dit is gewoon belachelijk.

En ja ,ik ga deze zeker niet bekijken. :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
djaxx zei:
Gaan ze nu ook al comedy's maken bij Marvel'?

Man man man
Wat was guardians of galaxy dan? Ik vind de verschillende stijlen goe Tegenwoordig moet alles donker zijn of tis niet goe
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
skoebiedoe zei:
Alléé Stijn , als ze beginnen met mensen te verkleinen en dan super powers te geven.....beetje fantasie ben ik altijd voor te vinden maar dit is gewoon belachelijk.

En ja ,ik ga deze zeker niet bekijken. :p
ja een comic is een comic he, was al voor de film Alle begrip maar als je gn fan bent, blijf er dan zover mogelijk v weg
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Squeek

Member
11 nov 2013
108
0
19
En ik ben er zelf ook wel fan van, ik wist totaal niet wat te verwachten van deze film maar ze hebben er een grappige draai aan gegeven, ik vind de trailer echt super. De marvel stijl zit er duidelijk in. Ant man maakt ook nog een opwachting in the avengers drie of vier dacht ik?! Ze zijn hun universum aan de filmkant erg aan het uitbreiden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.155
68
58
Man,ga samenwonen met Stijn....ge zult een goei koppel vormen.;p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
skoebiedoe zei:
Man,ga samenwonen met Stijn....ge zult een goei koppel vormen.;p
Slaat weer nergens op, zo kennen we je! Ha! Nee, Ik ben het volledig eens met squeek..
 
Laatst bewerkt door een moderator:

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.155
68
58
Stijn , Stijn toch......
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Xenomorph

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
2.067
89
53
Nu die hero films is eigenlijk ook mijn ding niet, alleen goed voor de surround! Geef mij maar films genre Interstellar!
 
Laatst bewerkt door een moderator: