• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Nieuwe tv voor op slaapkamer.

nicolas123

New Member
14 jan 2015
3
0
4
Hallo beste mensen, om te beginnen ben ik helemaal nieuw op dit forum dus alvast mijn excuses voor het maken van fouten. Ik ben dus op zoek naar een nieuwe televisie voor op mijn slaapkamer, ik heb op dit moment een 32 icnh tv maar vindt dit een te klein formaat. Het is om voornamelijk blu-rays te kijken en heel uitzonderlijk een game te spelen. Ik hecht veel belang aan kleuren en zwartwaarden en minder aan beeldverversing. Ik heb een budget van 600 euro dus ik zit wel wat krap
263a.png
Ik dacht aan de volgende modellen : http://www.tvstore.be/product/509861/category-210739/philips-40puk6809.html

http://www.tvstore.be/product/498676/lg-40ub800v.html

Alvast bedankt voor jullie hulp mensen!
1f606.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

luckske

Well-Known Member
13 apr 2014
1.651
47
61
Alvast welkom!

Is er een speciale reden om voor UHD te gaan? op 40" is het nut ervan maar vrij beperk en er is ook praktisch geen content.

Ik zou voor dit budget kiezen voor de Sony 42W805B - http://www.tvstore.be/product/434372/sony-kdl-42w805b.html  Uitstekende TV voor het geld!

Review op tweakers.net, van de 50"

<woltlab-quote data-author="" data-link=""> We kwamen op een ansi-contrastratio van 4717:1, waarmee deze tv wat contrast betreft tot de beste lcd-televisies behoort. Plasmatelevisies en zeker oleds doen het op contrastgebied nog wat beter, maar doordat de zwartwaarden goed zijn en het contrast hoog is, maakt het beeld van deze Sony W8 veel indruk. </woltlab-quote>
 
Laatst bewerkt door een moderator:

nicolas123

New Member
14 jan 2015
3
0
4
Danku voor het antwoordt!
1f606.png
Er is niet echt een reden voor een uhd eerlijk gezegd. Ik zal de sony televisie dan bestellen! Danku voor de hulp!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

luckske

Well-Known Member
13 apr 2014
1.651
47
61
Je kan ook altijd eens rondkijken of eens gaan kijken in een winkel - ik ga maar uit van reviews ;-). Maar deze TVs zijn bijna altijd terug te vinden in de Mediamarkt - niet het beste vergelijk, maar je krijgt *een* idee.

Nu, voordeel van de tvstore.be is dat je altijd kan proberen en als het toch tegenvalt terug sturen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.119
324
113
In winkels staan die tv super bright ingesteld en kan je echt geen vergelijk maken, jammer genoeg.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
Helaas geldt dit voor allen van ons, want helaas zijn er door de moordende web-concurrentie maar weinig winkels waar men de gewenste tv verduisterd kan bekijken. Ook al gaat het hier bv om de mediamarkt, het kan je toch al een indicatie geven naar .......
 
Laatst bewerkt door een moderator:

nicolas123

New Member
14 jan 2015
3
0
4
oké allemaal hartelijk bedankt voor de vele reacties! Ik ga nog wat rond kijken en dan zal ik beslissen
1f606.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
Ik veronderstel dat je tevreden bent, anders hadden we dit hier al gelezen, toch
1f609.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Koekatsjoe

Member
22 apr 2014
138
4
23
ik ben zeer tevreden. Ik ben deze gaan halen bij Vanloock. Dient bij mij merendeels voor te spelen op de ps4 en af en toe een filmke op de digitale tv
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator: