• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Om de hoeveel jaar tv vervangen?

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.716
419
98
Earth
Om de hoeveel jaar vervangen jullie je tv zo? Dit is misschien niet altijd exact hetzelfde, maar zo globaal Ben erg benieuwd. De mijne is ondertussen 6j en ik heb al zin om te vervangen
2639.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

ilstino

Member
9 jul 2015
735
0
19
6 jaar begint toch een mooie leeftijd te worden , meeste klanten bij mij in de winkel vervangen hun toestel om de 4 a 5 jaar , hun oude toestel verhuisd dan meestal van woonkamer naar slaapkamer of kinderen , nu met de nieuwe technologieën dat zijn aan het uitkomen veranderen ze wel eens sneller , zie wel dat veel mensen met plasma nu zijn aan het overstappen naar oled , dit door het mindere verbruike , hogere helderheid , betere kijkhoeken en in geval van de ef950 hogere resolutie en hdr , blijft natuurlijk een persoonlijke keuze
 
Laatst bewerkt door een moderator:

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
Mijn samsung plasma in 2011 aangekocht, in 2016 vervangen.. zo'n ~5 tot 6 jaar is denk ik de moeite, mits er betere tech is...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.151
68
58
Ook zoiets .. 6 a 7 jaar en omdat er nu beter is. Oude plasma gaat naar de caravan voor mijn ouders die zitten nu op zo een lcd te kijken .
 
Laatst bewerkt door een moderator:

krikri

Well-Known Member
3 mei 2015
1.516
158
66
mijn Plasma is 5 jaar oud.

voorlopig zie ik nog geen reden om hem te vervangen... het verschil met OLED vind ik - persoonlijk - te klein. wel kriebelt het soms om een nieuw model te kopen maar eerder omwile voor een groter beeldscherm of moderner design.
 
Laatst bewerkt door een moderator: