• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Regiovrije DVD-speler gezocht

Rexp

Member
14 feb 2014
151
13
23
Ik heb een groot aantal Amerikaanse DVD's die ik door het overlijden van mijn regiovrije Yamaha DVD-speler niet meer kan bekijken (wilde net aan Boardwalk Empire beginnen).   Iemand tips voor een vervanger? Mag uiteraard tweedehands zijn.   Mijn enige eisen zijn 1) regiovrij (of regiovrij te maken) en 2) zwart.   Of moet ik dit idee maar loslaten, die DVD's rippen indien mogelijk en een mediaspeler aanschaffen? Nooit gedaan, ik koop graag schijfjes :blink:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

rho

Active Member
13 aug 2013
1.133
0
39
Bouw een htpc. Kan je heel goedkoop een DVD-speler in steken en die is regio vrij. Heb je EN een hele goeie media-speler EN een regio vrije DVD-speler in 1.
1f609.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Rexp

Member
14 feb 2014
151
13
23
Dat kan natuurlijk ook, goed idee.   Ik kan inmiddels weer DVD's draaien dus het heeft niet zo'n haast meer.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Rexp

Member
14 feb 2014
151
13
23
Thanks. Helaas is voor mijn Marantz geen hack beschikbaar, vandaar dat ik een aparte speler heb voor mijn USA DVD's (en dat zijn er nogal wat, mijn vrouw is van de US).
 
Laatst bewerkt door een moderator: