• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Smartphone dilemma's

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.732
420
98
Earth
Zoals jullie weten, is mn screen kapot van mijn samsung s3 Nu moet je weten Dat ik dus een telenet king handset abonnement heb

Een normale king is 15 euro De kinghandset is 20 euro Dit contract verloopt op 7 januari 2015 Momenteel nog een restwaarde v begod, 18 euro

Ik twijfel nu wat doen. Vooral omdat ik ook in het achterhoofd had om de gewone king te nemen en 15 te betalen en dan spaar ik al 5 euro uit voor spotify of google acces
263a.png
dan nog ergens 5 euro en ik ben er lol


Nu bijkomend is screen dus kapot Herstelling op eigen houtje, kost mij 25 euro, maar zal het mij lukken? Er zijn ook risicos aan dat ik straks nog meer kapot heb

Ik keek dus even rond en zag ik dit: http://www.smartphoneshop.be/product-met-abonnement/466329/513261/telenet-huawei-ascend-g6-4g-zwart-telenet-king-12-mnd.html

Misschien niet DE gsm die ik zou kopen zelf, maar een king abonnement voor 15 !!! euro en 50 euro opleggen , en ik heb een compleet nieuwe gsm Misschien met iets minder scherm, maar dan wel 4G En 5 euro per maand goedkoper

Of zijn er nog denkpistes?

Graag jullie advies
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Ik niet in ieder geval, ben absoluut niet meer op de hoogte wat voor abo's er allemaal zijn.

GSM is de mijne, SIM kaart al jaren van de werkgever. Wel nadeel geen 3G laat staan 4G, maar daar leren we mee leven
1f606.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.157
69
58
Hier ook bellen op kosten van den baas....3G op den ipad...telefoon dient om te bellen en niks meer.;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.118
324
113
Ik ook, maar ik heb wel 3G/4G. Tegenwoordig kost dat toch maar 5euro extra meer om 2GB in de maand te hebben?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.732
420
98
Earth
waarom moet je 2gb meer in maand hebben voor 4g? lol

Anyway, iemand wel tips?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.118
324
113
Nee, ik bedoelde dat het tegenwoordig maar 5euro extra kost om 2GB in jouw abbo te hebben :p Ik heb deze week een collega zijn abonnement laten veranderen van eentje zonder data naar eentje met 2GB en dat kost 5euro extra.

Maar als je vaak op 4G, dan is 2GB extra wel welkom hoor :p Uw data vliegt er door als je vlot kan surfen op 4G
1f604.png


Ofwel fix je dat scherm voor 20euro zelf, maar dat lijkt me moeilijk om goed te doen. Ofwel verkoop je hem met gebarsten scherm en haal je een nieuwe. Hoeveel je er aan uit wilt geven is persoonlijk he.

Ik zou hem in ieder geval niet meer laten fixen, want da ga je evenveel kwijt als wat de telefoon nog waard is.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.157
69
58
In principe betaal je de gewone winkelprijs van zo een gsm in die aanbiedingen..je bent verplicht abbonee voor 1 jaar. Je mag enkel gratis gebruik maken van hun online diensten voor een jaartje tot je over uwe limeit gaat....en dan kassa ,kassa...
1f609.png



En Telenet krijgt dan nog waarschijnlijk een ferme korting op die toestellen .( dus verlies zullen ze niet maken.)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.732
420
98
Earth
skoebiedoe zei:
In principe betaal je de gewone winkelprijs van zo een gsm in die aanbiedingen..je bent verplicht abbonee voor 1 jaar. Je mag enkel gratis gebruik maken van hun online diensten voor een jaartje tot je over uwe limeit gaat....en dan kassa ,kassa...
1f609.png



En Telenet krijgt dan nog waarschijnlijk een ferme korting op die toestellen .( dus verlies zullen ze niet maken.)
Dan moet jij mij eens uitleggen hoe ik die winkelprijs betaal? Smartphone kost 230 euro normaal King abonnement kost normaal 15 per maand

Als ik die deal doe betaal ik per maand 15 euro en heb ik dezelfde king abonnement en ik moet nogmaals 1x50 euro betalen voor gsm

Hoezo ik betaal meer dan de telefoon zelf? Net niet , tenzij ik dus niet meer kan rekenen...



Brood.... inderdaad ook aan gedacht... verkopen met gebarsten scherm, maar wat mis ik 9lives nu lol Moest ik er 50 kunnen voor krijgen met gebarsten scherm.. zou mooi zijn
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.732
420
98
Earth
dan nog , speelt geen rol, blijft hetzelfde
 
Laatst bewerkt door een moderator:

rho

Active Member
13 aug 2013
1.133
0
39
Ja, de prijs van de telefoon is inderdaad maar 50 euro voor jou.

Ik zou nooit 15euro spenderen aan een abonnement. Ik heb het mijne gratis en ik bel niet veel. Ik gebruik mijn smartphone meer om online te gaan ... via wifi.
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator: