• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Snowpiercer (Joon-Ho Bong, 2013)

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.277
211
68
Snowpiercer is de nieuwste film van regisseur Joon-ho Bong. De regisseur is vooral bekend van Gwoemul (The Host) en Madeo (Mother).


Verhaal is gebaseerd op een Frans stripverhaal, La Transperceneige

 
Laatst bewerkt door een moderator:

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.277
211
68
Ben zelf wel benieuwd naar deze.


Madeo van Joon-ho Bong heb ik reeds gezien en vond dit een schitterende film. Memories of Murder op Blu-ray, ook al van deze regisseur, is trouwens onderweg hier en valt in
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.748
422
98
Earth
Datum in de bios is deze zomer he
263a.png
staat er bij opt einde Filmpje is voor mij enorm slecht verstaanbaar Ziet er wel "gewoon" uit.. Denk een matige film, maar wil deze wel zien (maar dan betere kwaliteit lol)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.277
211
68
Zul vast wel meer trailers komen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.277
211
68
Poster in ieder geval wel
1f609.png
 
snowpiercer_poster.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.277
211
68
Het wordt dus vooral een film van donkere ( in de trein ) en lichte beelden ( sneeuw ). Lijkt me perfect om ah en oh te zeggen bij h
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.748
422
98
Earth
263a.png
Weet je meer over het verhaal? Ze zitten dus allemaal op een trein, de overlevende, maar waar gaat die heen en waarom zitten ze op die trein? Zijn er geen steden meer? =)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.277
211
68
Nee het verhaal ken ik niet helemaal. Dat Frans stripverhaal La Transperceneige zegt me ook niets.   Het is in ieder geval een post-apocalyptische film. Kort kan je verhaal al zien in eerste post maar nog maar eens van wikipedia geplukt   The film is set in a future where, after a failed experiment to stop global warming, an ice age has killed off nearly all life on the planet. The only survivors are the inhabitants of the 'Snowpiercer', a massive train that travels around the planet and is powered by a perpetual-motion engine. Over time a class system evolves on the train, with the elites inhabiting the 'front' of the train and poor inhabiting the 'back' of the train. Tired of the poor conditions suffered by riders in the 'back', a revolution occurs with the riders attempting to seize control of the engine which the elites in the 'front' consider 'sacred'.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.748
422
98
Earth
Ah i see En hoe was "mother" en "the host"?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.277
211
68
The Host heb ik nog niet gezien.

Tja Mother, behoorlijk heftige sc
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.748
422
98
Earth
Niet zoveel (niks?) eigenlijk   Vooral die veldslagen films enzo.. en crouching tiger... zo van die dingen
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.277
211
68
Bwah Mother is toch wel iets anders. Kan hem aanraden net zoals The Chaser, Oldboy e.d.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.162
71
58
denk dat het een politiek getinte film gaat zijn...dus niet echt veel voeling mee en daarmee niet echt interresant....doet mij wel een beetje denken aan een andere film zo met die bijlen scene...(ben de naam effe kwijt)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.748
422
98
Earth
[youtube]<woltlab-metacode data-name="media" data-attributes="W10=">http://youtu.be/Gl6QqMGshOQ</woltlab-metacode>[/youtube]
 
Laatst bewerkt door een moderator: