• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Telenet mail op android smartphone

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
Het lukt me niet om een pop3 account in te stellen op iemand zijn android S4   Ik heb alle poorten correct gezet volgens hun eigen site/aanbevelingen en nog lukt het niet .   Help?   Of heb ik perse imap nodig ? indien ja... waar kan ik die terug aanvragen want ook die vind ik niet.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
Het lukt me niet om een pop3 account in te stellen op iemand zijn android S4   Ik heb alle poorten correct gezet volgens hun eigen site/aanbevelingen en nog lukt het niet .   Help?   Of heb ik perse imap nodig ? indien ja... waar kan ik die terug aanvragen want ook die vind ik niet.
Mail in = smtp telenet Mail uit = uit.telenet.be
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
Lukt helaas niet. Wat blijkt nu ook? Zelfs internet gaat niet.. (geen explorer) kan geen verbinding maken Nochtans zie ik wel 4g icoon   whatsappen lukt wel ook vreemd
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
Aha, je wil dit via 4G werkend hebben? Dan denk ik dat het beter is om je Telenet account door te sluisen naar een betere ondersteunende mailserver, zoals Outlook.com, Gmail, enz....... Althans zo doe ik het
1f609.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
tis gelukt ondertussen
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
tis gelukt ondertussen
Mag ik weten hoe je de setting hebt gedaan? Mail-in wil meestal wel lukken, maar mail-uit heb ik bij iemand nog niet werkend gekregen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
smtp.telenet.be voor uit voor in : pop.telenet.be
 
Laatst bewerkt door een moderator: