• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Tv op slaapkamer

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.716
418
98
Earth
Wie heeft er een 2de tv op slaapkamer?   Wij hebben er ene in de woonkamer, en de beamer in de dedicated. Nu hebben we de mogelijkheid van een 2de tv in de slaapkamer te plaatsen. Echter vraag ik me af of ik daar veel zal kijken.   Ik kan er natuurlijk altijd eventueel een htpc bijzetten.   Distributie ligt er. Netwerk zou ik moeten checken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

jvanhambelgium

Well-Known Member
25 feb 2013
2.675
207
73
Hier geen TV op slaapkamer en nooit gemist eigenlijk. Als ik in m'n bed kruip is het om te slapen of euh... :ph34r:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Jake

Well-Known Member
19 feb 2013
1.184
88
56
Sinds enkele weken hebben we hier een tv in onze slpk. T'is wel een gemak ,soms kijk ik hier op m'n gemakske naar het WK of omgekeerd dat de kids boven een beetje tv kijken en dat we de living voor onszelf hebben.Ook heb ik een tweedehands Dune Prime gekocht en erop aangesloten,ti's altijd voor iets goed.   S'avonds naar bed en nog een kwartiertje zappen en ik val direkt in slaap.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
Vroeger hadden we een tv op de slaapkamer, welke daar maar zelden is gebruikt door de dochter. Vandaar dat we deze ook weer hebben verwijderd, want een slaapkamer dient voor andere dingen en verder nadien nooit meer gemist
1f606.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Ik heb er 1 staan en gebruik hem toch redelijk veel. Vooral als ik met de vroege sta.

Laatste tijd is het wat minder, dankzij george R R martin
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

John Carlton

Well-Known Member
16 mei 2014
825
220
53
Gent
Met het leggen van mijn elektriciteit had ik Coax voorzien. Hebben 4 jaar zonder gedaan, maar sinds een jaar en op aandringen van de madam dan toch maar een TV geïnstalleerd. (32" Samsung Smart TV) Uiteraard een klein projectje van gemaakt
1f606.png
  Lang verhaal kort, ik was sceptisch, maar ben toch blij dat ik de 2e TV daar gehangen heb. De madam kruipt doorgaans wat vroeger in bed en kan dan nog even naar Vitaya of Wijf TV kijken. Ikzelf gebruik 'em om bv. van mn NAS een serietje te streamen voor het slapengaan, of late night poker te zien terwijl je toch al half kan indommelen.
 
Laatst bewerkt door een moderator: