• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Waar kopen jullie je Blu-rays?

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
HI all,   Ik had graag geweten waar jullie zoal jullie Blu-rays aanschaffen? Ik gebruik(te) tot nu toe amazon, maar sinds er geen gratis verzending meer is, vind ik ze niet meer zo handig en had ook wel graag fims/series gehad waar de engelse subs niet alleen voor slechthorende zijn(bij amzon UK is het meestal voor slecht horende only)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

luckske

Well-Known Member
13 apr 2014
1.651
47
61
Voornamelijk bol.com - ik kijk daar altijd een beetje uit naar de promoties.

Maar dit topic ga ik zeker volgen!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Mediamarkt. Ze zijn daar meestal pak goekoper dan bij bol en soorten.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Eigenlijk gewoon overal, kijk vaak gewoon waar ze het goedkoopst te vinden zijn
263a.png
NL of EN ondertitels maakt me niet zo gek véél uit.   Toch véél amazon maar dan zeker niet alleen de UK shop maar vaak ook Duitsland, Frankrijk en zelfs Italië. Daarnaast wel eens bij bol.com of lokale MM.   US versies eigenlijk meestal bij amazon.com maar ook goeie ervaringen met deepdiscount en importcds. Ook wel eens bij Barnes & Noble.   Vaak bestel ik wel eens bij de fabrikant zelve o.a. Arrow Video, Eureka en WildEast.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
tis voorlopig een pauze wat betreft HT hier. Heb andere zaken
1f609.png
En daarbij, vorig jaar was een duur jaar... ik wil vooral genieten :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
[warn]Gelieve geen ruzie te maken, als je dit toch wilt doen, wie dan ook, doe het in PB zodat de rest er geen last van heeft. Topic opgeruimd. Volgende keer gewoon offtopic berichten melden, dan zie ik het sneller.[/warn]   In alle geval, alvast bedankt voor de vele tips, een van dees eens wat vergelijken en zien wat mij het beste uitkomt :). Andere tips zijn zeker welkom!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

luckske

Well-Known Member
13 apr 2014
1.651
47
61
Ik heb juist eens op play.com gekeken, ziet er wel vrij goedkoop uit - trage verzending, maar daar kan ik wel meeleven voor die prijzen.

Iemand ervaring met play?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Geen recente ervaringen meer met Play, Stijn blijkbaar wel.   Vroeger wel véél gebruikt, maar toen Amazon UK begon met gratis verzenden was Play veelal duurder, dus ze toen uit het oog verloren en niet meer besteld. Nu dat gratis verzenden verleden tijd is bij Amazon misschien weer Play.   Maar ze zijn overgenomen in die periode door Rakuten dus geen idee hoe het zit met klanten service en verzendsnelheid en bijvoorbeeld annuleren van een bestelling.     Ben wel benieuwd naar andere ervaringen met play.com
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Daywalker

Member
11 sep 2014
55
0
9
Nog iemand recent ervaringen met blu ray aankoop?

Kopen jullie soms ook op 2de hands of Kapaza of zo?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

luckske

Well-Known Member
13 apr 2014
1.651
47
61
Ik ga ze tegenwoordig steeds kopen in de Mediamarkt (af en toe Amazon.co.uk en Bol.com of zelfs de Action) - hier zijn ze vaak toch het goedkoopst, als je de promo's uitkiest toch.

't is in het algemeen erg goed uitkijken, soms scheelt het tot wel 10 euro op dezelfde blu-ray tussen bijvoorbeeld de Mediamarkt, Standaard Boekhandel, Bol en Amazon.co.uk. Zo kocht ik eind december de Hugo 3D blu ray voor 5 pond op Amazon UK, bij Bol kostte deze toen ruim 30 euro en in de mediamarkt 20 euro (de UK versie had enkel engelse subs, maar bij 3D heb ik toch niet graag subs opstaan).

Een leuke website om het prijsverloop van een blu ray (eigenlijk elk product) te tracken op Amazon.co.uk en prijs alerts op te zetten: http://uk.camelcamelcamel.com
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Prijzen vergelijken is altijd aan te raden. In de MM doe ik vaak een snelle zoekactie op bol.com om na te gaan of de prijs bij MM wel interessant is. Als een distributeur een pan-europese release uitbrengt dan wordt het zeker interessant om Amazon DE, FR en IT mee te nemen in de vergelijking.

Om prijzen te vergelijken van UK edities gebruik ik deze;

http://www.find-dvd.co.uk

Voor US prijsvergelijkingen deze;

http://www.dvdpricesearch.com

en op blu-ray.com kan je voor eender welke amazon editie een price tracker instellen.

Nog interessante sites;

http://www.bluray-disc.de ( om na te gaan of Duitse titels NL of EN subs hebben ) http://dvdfr.com ( om na te gaan of Franse titels NL of EN subs hebben )
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Force

Member
25 mei 2014
124
0
21
Ik ben de laatste tijd wel een paar keer in de MM in Turnhout geweest. Daar is wel een leuk aanbod.

1,99 euro voor de Blu ray van Reservoirdogs

Ik had 20 oudere maar goede films gekocht voor 100 euro.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

ToothLess

Well-Known Member
Home-Theater Goud
11 dec 2013
1.299
124
73
Amazon (com/uk/de), Play, Bol, MM... maar tegenwoordig -als het nieuwe BD's betreft- in de Carrefour naast ons deur... altijd al goedkoper dan bol/MM, maar ge moet rap zijn - Amazon is qua prijs toch de koploper - zeker voor speciallekes- , maar ja, niet altijd NL subs, but who cares
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Force

Member
25 mei 2014
124
0
21
De carrefour is inderdaad ook goedkoop bij nieuwe blu ray's. Maar ik vind het vervelend dat pas 1 week+ na dat de film uit is in de rekken ligt. Soms kom ik specifiek voor één film die juist uit is, en dan ligt hij daar nog niet...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

luckske

Well-Known Member
13 apr 2014
1.651
47
61
Dat zijn dan grote Carrefours? Wij hebben hier een Carrefour Market liggen om te hoek. Deze is niet heel klein, maar niet zo eentje waar je ook een elektro afdeling hebt. Ze hebben daar ook wel een paar blu-rays, maar ik denk maximum 10 verschillende
2639.png


Misschien dan nog eens gaan kijken in een grote, dat is al jaren geleden!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Force

Member
25 mei 2014
124
0
21
Ik ga naar de Carrefour in Lier. Dat is een hele grote, maar verwacht geen groot aanbod... Daar liggen hoogstens 20 films denk ik...Maar de prijzen zijn wel goed.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

ToothLess

Well-Known Member
Home-Theater Goud
11 dec 2013
1.299
124
73
luckske zei:
Dat zijn dan grote Carrefours? Wij hebben hier een Carrefour Market liggen om te hoek. Deze is niet heel klein, maar niet zo eentje waar je ook een elektro afdeling hebt. Ze hebben daar ook wel een paar blu-rays, maar ik denk maximum 10 verschillende
2639.png


Misschien dan nog eens gaan kijken in een grote, dat is al jaren geleden!
Ja Carrefour hypermarkt - maar zoals gezegd, bij release kan je de nieuwkes wel vinden aan goedkopere prijzen - ook dikwijls speciale acties, 3 kopen voor 30€ ofzo of films aan 7-8€, afgelopen weekend was het Hobbit actie, zelfs de extended 3D versies lagen er - of bv Braveheart, Lincoln, Marvell reeks etc aan dumping prijzen. We zitten er zelf naast op de site, dus ben er snel bij meestal. Pakken wat er ligt dus
263a.png
Als ik moet zoeken is het online wel...
 
Laatst bewerkt door een moderator: