• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Welk tapijt woonkamer?

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Zoals de topictitel al zegt wil ik mijn akoestiek al wat verbeteren met een tapijt in de woonkamer. Ik zit sowieso met een harde ruimte voor de akoestiek. Nu vroeg ik me af welk soort tapijt ik juist het beste kan leggen? Hier kan je de foto's nog eens bekijken indien gewenst. http://home-theater.be/topic/93-djaxxs-chill-nestje/
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Xenomorph

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
2.067
89
53
Gewoon iets langharig van Ikea!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Kan het mij op de site van ikea moeilijk voorstellen maar kan je me zeggen welk tapijt jullie juist bedoelen? Staat het op deze pagina? http://www.ikea.com/be/nl/catalog/categories/departments/living_room/10692/   Zou me graag een idee van de prijs hebben, we hadden eigenlijk graag een vierkant tapijt gehad maar de meeste daar lijken eerder rechthoekig? We hadden ongeveer 2 op 2 in gedachten.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Xenomorph

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
2.067
89
53
Zo'n Gaser hoogpolig,denk wel dat ze verschillende maten hebben!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

jvanhambelgium

Well-Known Member
25 feb 2013
2.675
207
73
Zo'n Gaser hoogpolig,denk wel dat ze verschillende maten hebben!
Ja verschillende maten, maar geen "vierkante" versie
1f609.png
Ik er zo 2 grote op zolder liggen voor m'n fronts
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Ja verschillende maten, maar geen "vierkante" versie
1f609.png
Ik er zo 2 grote op zolder liggen voor m'n fronts
Ok, ga sebiet is kijken in ikea Wilrijk, hopelijk valt de drukte daar wat mee dankzij het warmere weer!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Yup, Heb deze van ikea gekocht intussen, ligt er al ff ze. Het is mooi maar kan ni direct zeggen van wauuw, wat een verschil in geluid. Zeker niet nu mijn speakers ni goed meer staan ingesteld. Al heb ik soms toch wel het idee dat het gecontroleerder klinkt. Al kan da natuurlijk maar gedacht/droom zijn ook. Het oogt in elk geval mooi( vind ik). Heb dezelfde als Jan gekocht.
 
Laatst bewerkt door een moderator: