• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Zeeman groet allen

  • Onderwerp starter Deleted member 69
  • Startdatum
D

Deleted member 69

Guest
Beste HT vrienden


Alvast bedankt aan Stijn om mijn profiel te activeren op dit forum.


Mijn echte naam is Johan ondertussen 32 jaar en fiere papa van een dochter van 1 jaar.

Ik woon in de omgeving van Sint-Niklaas.


Al sinds kleine jongen had ik veel interesse in alles wat met HT te maken had. Een 15 tal jaar geleden kwam het in een stroomversnelling dankzij de opbrengsten door vakantiewerk. Ik ben gestart met een denon 1801 en 2 b&w dm303's. Al snel kwamen daar een b&w 602's en een passende center bij. Een vijftal jaar later had ik b&w 603 vloerstaanders en een rel subwoover.


Ik woonde toen nog bij men ouders dus men ht ruimte was slaapkamer tegelijk. Niet de meest ideale situatie maar het werkte. Op een bepaalt moment heb ik alles verkocht en opnieuw gestart met het inzamelen van materiaal.


Op dit moment beschik ik over de oude b&w 800 reeks in surround. Aangedreven met marantz en tag McLaren. Dit in combinatie met een epson tw5000.


Door de verhuis en de bouw van men nieuwe woning staan ze al een jaartje veilig ingepakt.

Het huis is bijna klaar. In november moet de zolder eraan geloven
263a.png
die gaat deels plaatsmaken voor men hobby/ ht ruimte. Ik volop aan het plannen en het uittekenen van de kamer.

Dus de komende weken kan ik hopelijk wat foto's plaatsen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
Hey! Welkom Johan! Graag gedaan... We ondervinden een mailprobleem maar daar wordt aan gewerkt. Blij je hier te vinden. Ken je hier reeds iemand of heb je het toevallig gevonden? Grote plannen blijkbaar! Erg benieuwd en ga ik zeker volgen ! Start dan gerust een eigen showcase topic voor de dedicated ruimte.   Toen ik je nick zag had ik gehoopt dat je aan de zee ging wonen
263a.png
Eens eentje dichterbij, maar helaas
263a.png
    Veel plezier hier !
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Welkom makker, st niklaas, dat is weer erg dichtbij ( rumst ).

Have fun en we gaan ook dit weer volgen natuurlijk!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
Ja , jullie zitten allemaal samen! Niet leuk
2639.png
Waar blijven die westfluten?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Xenomorph

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
2.067
89
53
Ja , jullie zitten allemaal samen! Niet leuk
2639.png
Waar blijven die westfluten?
  Die moeten hun koeien melken!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
D

Deleted member 69

Guest
Ik lees al een aantal jaren ht forum. Via die weg jullie gevonden.

Er zijn zeker nog ht fans hier in de streek. Zal ze de weg proberen tonen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
Welkom hier op het forum en weer een zolder dat staat te wachten op groot spectakel. Begint hier precies klein Antwerpen te worden
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Welkom op het forum Johan. En wat die West-Vlamingen betreft het is zoals BuDDHa zegt, die werken liever op 't land
263a.png



Ben benieuwd naar je ruimte.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
D

Deleted member 69

Guest
Ik zal beginnen met men huidige setup. De living setup, het is niet de set die alle aandacht naar zich toe trekt. Wel alles wat er rond staat. Zal de foto's volgende week naar Stijn sturen, dan heb je ze voor die beurs.

Wat een aardige mensen hier op dit forum
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
Oh kijk ! Erg leuk ! Kom je ook naar de beurs?
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:
D

Deleted member 69

Guest
Als ik me vrij kan maken zeker wel.
 
Laatst bewerkt door een moderator: