• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Welke film hebben jullie zopas gezien?

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.767
422
98
Earth
Geluid best wel goed? Geluid was de max ja!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.767
422
98
Earth
Civil war 8/10 Goeike Soms wel te snelle actie waardoor je soms denkt dat er iets met het beeld scheelt lol
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.767
422
98
Earth
Jungle book gezien, visueel een plaatje maar qua verhaal niet zo bijster, meer v verwacht. Door het beeld een 8/10, qua verhaal een 7

Een must in 3D!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.167
72
58
Race to the moon : animatiefilmpke over de goede en de slechterik die een race aangaan over het bezit van de maan. De goede om te bewijzen dat nasa echt op de maan is geweest en de slechte om de maan te bezitten zodat hij deze kan ontginnen . Typisch kinder animatie filmke die niet voor volwassenen is bedoelt volgeens mij. Verhaal op zich ....tja ze moeten toch iets doen maar de verhaallijn verloopt soms van de hak op de tak en in de animatiewereld kan alles en moet niks. Mischien voor de kinderen vrij grappig maar ik heb er in ieder geval nietmee moeten lachen ( ondanks de gekko .) Beeld op zich viel mee maar voor een animatie vond ik deze niet echt scherp soms . Het geluid leek sosm op en af te gaan ( maar komt mischien omdat ik de engelse dolby atmos track gekozen had ) .
 
Laatst bewerkt door een moderator:

sandervdw

Well-Known Member
3 jun 2013
1.005
56
53
Skank zei:
Civil war 8/10 Goeike Soms wel te snelle actie waardoor je soms denkt dat er iets met het beeld scheelt lol
Ik neem aan dat je hier de Captain America: Civil War bedoelt? Heb hem ook gezien en de film is imo exact wat je er van kan verwachten. Veel actie, veel camerabeweging, redelijke acteerprestaties.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.167
72
58
Hyena road : filmpke over Canadese strijdkrachten ( of toch een unit ) die tegen de taliban vochten in Afghanistan. Ze worden betrokken bij een inheems sociaal conflict en de leider van de eenheid krijgt daar dan nog eens persoonlijke problemen bovenop. Verhaallijn op zich is best goed te volgen ondanks de nevenplotten en er is voldoende afwisseling tussen rustige periodes en periodes met actie. Vrij rauw mischien maar dat is oorlog ook. Beeld en geluid waren goed te noemen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

A*Brand NewBox

CinéHome hifi & Home cinema
Dealer
3 jan 2016
891
79
42
Sint-Niklaas
www.cinehome.be
Ben Hur (anno 2016)

Moeilijk een score te geven. Geen slechte film, maar niet echt onder een 'genre' onder te brengen. Als actiefilm stelt hij teleur. Als historisch drama is hij voor mijn part te licht. Ik denk dat het van Life of Brian geleden is, dat ik Jezus nog in een film zag opduiken
1f606.png
(die met Mel Gibson heb ik gemist). In zijn opzet vergelijkbaar met Gladiator, maar met minder impact wat mij betreft. Toch de moeite om te gaan zien denk ik...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Carrion

Member
26 nov 2014
378
15
23
The Hitchiker's Guide To The Galaxy (2005) Vandaag een dag vrij dus dacht deze vanochtend eens te kijken. Na +- een half uurtje af gezet. Totaal niet grappig en vond 'm echt saai.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.167
72
58
Batman versus superman: ....gene vette ,flauw verhaal ( gelukkig deed wondrwoman mee en die heeft mij kunnen wakker houdn )
 
Laatst bewerkt door een moderator:

A*Brand NewBox

CinéHome hifi & Home cinema
Dealer
3 jan 2016
891
79
42
Sint-Niklaas
www.cinehome.be
The Big Short op Netflix 8/10

Mooi voorbeeld van hoe de realiteit de fictie overtreft. Geen perfecte film, maar het verhaal over de crisis in de huizenmarkt in de VS is zo ... schokkend ... dat het niet verveelt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.167
72
58
Point breake : hawel bij mij hebben ze dat gevonden...oftewel hoe maak ik een filmke over geweldige stunts die elkaar in snel tempo opvolgen verbonden door een flinterdun verhaal over iets mystieks zoals de Ozaki 8 en natuurlijk moeten er ook veel wulpse ,schaarsgeklede ,groot boezemige meiden in voorkomen want het leven is toch één en al partyen ,zuipen en sex...behalve voor zij die de Ozaki 8 proberen te volbrengen...shitfilmpke dus en kontent dat hem gedaan was.

Heb hem nu 2D gezien maar kan mij wel inbeelden dat het in 3D er neter uitziet...maar het blijft een shit filmpke , beelden zagen er heel goed uit en het leek wel zo een filmpke van Redbull maar al dat filosofisch geleuter ertussen was voor mij een beke teveel....( ook omdat het netgens op sloeg. )
 
Laatst bewerkt door een moderator:

sandervdw

Well-Known Member
3 jun 2013
1.005
56
53
skoebiedoe zei:
Point breake : hawel bij mij hebben ze dat gevonden...oftewel hoe maak ik een filmke over geweldige stunts die elkaar in snel tempo opvolgen verbonden door een flinterdun verhaal over iets mystieks zoals de Ozaki 8 en natuurlijk moeten er ook veel wulpse ,schaarsgeklede ,groot boezemige meiden in voorkomen want het leven is toch één en al partyen ,zuipen en sex...behalve voor zij die de Ozaki 8 proberen te volbrengen...shitfilmpke dus en kontent dat hem gedaan was.

Heb hem nu 2D gezien maar kan mij wel inbeelden dat het in 3D er neter uitziet...maar het blijft een shit filmpke , beelden zagen er heel goed uit en het leek wel zo een filmpke van Redbull maar al dat filosofisch geleuter ertussen was voor mij een beke teveel....( ook omdat het netgens op sloeg. )
Akkoord :p

Turtles 2 gezien. Minder goed dan de 1e, maar nog steeds wel leuk. Nostalgie om Rocksteady en Beebop te zien
1f606.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

ToothLess

Well-Known Member
Home-Theater Goud
11 dec 2013
1.300
124
73
Gisteren filmdag:

Captain America: Civil War - 6,5/10 The Shallows - 6/10 - schoon zichten, dat wel... The Secret Life of Pets - 8/10 - zo herkenbaar
263a.png
X-men Apocalypse - 6,5/10

2nite The Huntsman: Winter's War, dus afgelopen nacht nog eens de eerste Snowwhite opgezet om te kunnen volgen
1f609.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
ToothLess zei:
Captain America: Civil War - 6,5/10
Kan mij wel vinden in die score.. Heb hem zelf gisteren gezien(in twee delen, omdat mijn DL van zaterdag corrupt was en halfweg ermee ophield) benieuwd wat ze er van gaan maken met een volgende film..
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Puttermansz

Member
5 mei 2013
721
0
21
Captain America: Civil War - 7/10 Eigenlijk vind ik die Captain America een arrogante eikel


Daddy's Home: 5/10 Eerste 10 minuten waren nog grappig, daarna me de hele film verveeld.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Captain America: Civil War 4/10

Echt erg slecht. Tijd dat ze gaan stoppen met deze onzin. Met zo'n verhalen kunnen ze nog 100 jaar zo'n films blijven maken. Slechtste film dat ik in 2016 al gezien heb.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.767
422
98
Earth
Lol 4? Ok hij was zozo maar een 4 . Ik vraag me af wat je dan aan brolfilms geeft -10 ofzo?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.767
422
98
Earth
Warcraft 3d Man wat heb ik genoten! Zoewl qua beeld, geluid, 3d was enorm goe, en gans die setting! Damn! 8/10

Doet me zo terug verlangen nr wow en meer films zoals dit! Vond em alleszins beter dan the hobbit
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Skank zei:
Lol 4? Ok hij was zozo maar een 4 . Ik vraag me af wat je dan aan brolfilms geeft -10 ofzo?
Tuurlijk. Vond het echt een zeer slechte film. Vind heel dat avengers gedoe zo uitgemolken aan het geraken. De 4 / 10 krijgt ie nog voor de aktie en geluid. Wat moet ik doen, een slechte film 7/10 geven?
 
Laatst bewerkt door een moderator: