• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Welke film hebben jullie zopas gezien?

Carrion

Member
26 nov 2014
378
15
23
Eye In The Sky (2015) Deze film toont eigenlijk heel het achter de schermen gebeuren van een militaire drone aanval. Consequenties, beslissingen die moeten genomen worden, de verantwoording, etc... wordt hier allemaal zeer goed neergezet. De film verveelde echt geen moment en hield continu een goed tempo aan. Geen trage stukken of overbodige scènes. Is ook een van de laatste films van Alan Rickman.

Alle acteurs zetten sterke prestaties neer en er zit eigenlijk geen enkel overbodig personage in de film. Je voelt op een bepaald moment zelf ook echt het gewicht van de beslissingen die genomen moeten worden.

7,5/10
 
Laatst bewerkt door een moderator:

ToothLess

Well-Known Member
Home-Theater Goud
11 dec 2013
1.300
124
73
Carrion zei:
Eye In The Sky (2015)</strong> <strong> Deze film toont eigenlijk heel het achter de schermen gebeuren van een militaire drone aanval. Consequenties, beslissingen die moeten genomen worden, de verantwoording, etc... wordt hier allemaal zeer goed neergezet. De film verveelde echt geen moment en hield continu een goed tempo aan. Geen trage stukken of overbodige scènes. Is ook een van de laatste films van Alan Rickman.

Alle acteurs zetten sterke prestaties neer en er zit eigenlijk geen enkel overbodig personage in de film. Je voelt op een bepaald moment zelf ook echt het gewicht van de beslissingen die genomen moeten worden.

7,5/10
merci voor de tip
1f609.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Jake

Well-Known Member
19 feb 2013
1.184
88
56
Warcraft .

Lotr van den Aldi ,zo slecht man ,vroegtijdig afgezet. 1/10 voor de moeite.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

ToothLess

Well-Known Member
Home-Theater Goud
11 dec 2013
1.300
124
73
Jake zei:
Warcraft .

Lotr van den Aldi ,zo slecht man ,vroegtijdig afgezet. 1/10 voor de moeite.
Haha, da's een goeie, maar ge hebt gelijk vind ik! Gisteren ook bekeken - een van de slechtste films van 't jaar. Hoe ge dat durft vergelijken met LOTR of The Hobbit reeks is mijn een raadsel... Alleen de score krijgt van mij een 6,5/10 - Djawadi heeft een leuk thema uitgewerkt, maar blijft toch wat op de achtergrond wegens te weining variatie heb ik de indruk. Maar bon, wel goed genoeg om de OST te kopen.

En er komt dus nog vervolg op dit misbaksel?
1f609.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Carrion

Member
26 nov 2014
378
15
23
ToothLess zei:
merci voor de tip
1f609.png
Laat zeker weten wat je er van vond, altijd benieuwd wat iemand anders vindt van een film die ik goed vind :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
ToothLess zei:
Haha, da's een goeie, maar ge hebt gelijk vind ik!Gisteren ook bekeken - een van de slechtste films van 't jaar. Hoe ge dat durft vergelijken met LOTR of The Hobbit reeks is mijn een raadsel... Alleen de score krijgt van mij een 6,5/10 - Djawadi heeft een leuk thema uitgewerkt, maar blijft toch wat op de achtergrond wegens te weining variatie heb ik de indruk. Maar bon, wel goed genoeg om de OST te kopen.

En er komt dus nog vervolg op dit misbaksel?
1f609.png
Ai ai ai jonges let op want hier gaat de Skank ni mee lachen ze. Is naar ht schijnt een superfilm volgens hem. Ik vreesde er al voor nadat hij hem zo bestoefd had
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

ToothLess

Well-Known Member
Home-Theater Goud
11 dec 2013
1.300
124
73
de gustibus et coloribus...gelukkig maar, niet?
1f609.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.767
422
98
Earth
djaxx zei:
Ai ai ai jonges let op want hier gaat de Skank ni mee lachen ze. Is naar ht schijnt een superfilm volgens hem. Ik vreesde er al voor nadat hij hem zo bestoefd had
263a.png
ik vind hem zalig in 3d! Komt waarschijnlijk ook omdat ik het jaren gespeeld heb en jullie wrschnlk niet
 
Laatst bewerkt door een moderator:

ToothLess

Well-Known Member
Home-Theater Goud
11 dec 2013
1.300
124
73
The Huntsman: Winters war - oh, een liefdesverhaal in 3D - viel nog mee uiteindelijk als opvolger van Snowwhite, maar het hoefde eigenlijk niet echt dus: 6/10

The Neon Demon: ik kan geen punten geven want ik begrijp niets van deze bizarre film... of ik zoek het te ver en het is gewoon zoals het is, strange
263a.png


Destijds vroegtijdig uitgezet maar dan toch eens op BD aangeschaft en uitgekeken: "Chappie" - leuke "jeugdfilm" - 6/10
 
Laatst bewerkt door een moderator:

A*Brand NewBox

CinéHome hifi & Home cinema
Dealer
3 jan 2016
891
79
42
Sint-Niklaas
www.cinehome.be
The Intruder - 7,5/10

Naar een waargebeurd verhaal van een politieinformant die doordringt tot de 'inner circle' van de Colombiaanse drugmaffia anno 1985. Komt een beetje traag op gang, maar is uiteindelijk een beklijvend relaas van een 'ambtenaar' die een stukje geschiedenis schreef.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

ilstino

Member
9 jul 2015
735
0
19
Carrion zei:
Laat zeker weten wat je er van vond, altijd benieuwd wat iemand anders vindt van een film die ik goed vind :p
beestig filmke idd , 8/10
 
Laatst bewerkt door een moderator:

A*Brand NewBox

CinéHome hifi & Home cinema
Dealer
3 jan 2016
891
79
42
Sint-Niklaas
www.cinehome.be
"Eternité" (WARNING voor wie er met vrouwlief heen zou (moeten) gaan
1f609.png


Audrey Tatou leek me wel een garantie op een mooie film, al hadden de quoteringen op het net (ergens tss 2 en 5/10) me wel achterdochtig gemaakt. Deze film moet je gezien hebben om het te geloven ... Eerst de positieve zaken: - ik denk wel goede acteurs - prachtige decors (Franse villa 19e eeuw met mooie tuin) en costumes Het negatieve: - er wordt door de acteurs amper iets gezegd (dialogen zijn er niet - uitzonderlijk zegt de ene iets en zegt even later een ander ook iets, maar meestal wordt er gezwegen) - het verhaal wordt (deels) verteld via een 'voice over' en bijna alle beelden worden ondersteund met pianomuziek. Het ander deel van het verhaal wordt niet verteld en kan je ook niet invullen op basis van de beelden... - het verhaal = een gezin waarbinnen kinderen worden geboren (aan de lopende band) en kinderen (en ouders) sterven (aan de lopende band) - na verloop van tijd weet je niet meer hoeveel kinderen er zijn en hoe ze heten (niet alle namen worden gezegd in de voice over) - je ziet personnages sterven die je niet kende - waarna er plots beelden opduiken van deze personen toen ze nog leefden (een constant terugkerende 'techniek') - nadat je een lange tijd 1 gezin volgde (personnage van Audry Tatou) gaat het plots over een ander gezin, terwijl je niet echt weet of het nu de zoon of de dochter is van het eerste gezin ... Kan je een beetje volgen? Dat is blijkbaar ook niet de bedoeling. ;-)) Emoties voel je bij dit alles niet. Doorgaans heeft de voice over al gezegd wat er staat te gebeuren, voor het gebeurt. Heel dramatisch allemaal.
1f606.png


Film is geregiseerd door Trần Anh Hùng, door Wikipedia omschreven als een in Vietnam geboren Franse regisseur. Echt wel eens de moeite om zoveel onkunde op filmvlak te zien! Op de duur werd het hilarisch!'
 
Laatst bewerkt door een moderator:

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.167
72
58
Bridge of spies : vond hem best wel goed , sterke acteerprestaties en was verbaasd dat ze het kortdenken , vol vooroordelen van de Amerikse maatschapij hebben laten zien...maar anderzijds drukken ze dat Amerikaans imperialisme toch nog effe door....bepaalde scenes maken indruk ( bouwen muur,de mislukte vlucht over de muur ) maar toch bleef het allemaal wat oppervlakkig aanvoelen...het ver van mijn bed showgedeelte maar dat maakte de film ook wel een beetje.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.278
211
68
A*Brand NewBox zei:
Film is geregiseerd door Trần Anh Hùng, door Wikipedia omschreven als een in Vietnam geboren Franse regisseur. Echt wel eens de moeite om zoveel onkunde op filmvlak te zien! Op de duur werd het hilarisch!'
De naam van de regisseur deed toch meteen een belletje rinkelen en ja hoor heb vroeger 2 films van hem gezien en die waren toch zeer goed. Gaat dan over Norwegian Wood zijn vorige film van zes jaar geleden, en vooral The Scent of Green Papaya uit 1993 welke een sterke indruk op me na liet.

Éternité zelf nog niet gezien.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Cramer

Member
18 jan 2015
138
1
23
Self/less: Niet slecht, maar had meer potentieel; Ben Kingsley had iets meer screentime gemogen, vrouwelijke lead heeft wss hard gefeest tijdens het draaien..of tmoet zijn dat haar hese stem bewust was
263a.png
En ja...vond Reynolds gewoon stuk beter in Deadpool
263a.png


edit: score vergeten: 6.5/10
 
Laatst bewerkt door een moderator:

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.167
72
58
The brother grimsby : alléé denk toch het eerste halfuurtje , begon goed werd dan gewoon platvloers maar ik dacht....kom geef het nog een kans maar toen ze begonnen met aan scrotum zuigen....tja toen werd het toch een beke van het goede teveel en dan maar afgezet. Voor mensen met een absurde smaak in humor....en dan nog platter dan platvloers.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Jake

Well-Known Member
19 feb 2013
1.184
88
56
skoebiedoe zei:
The brother grimsby : alléé denk toch het eerste halfuurtje , begon goed werd dan gewoon platvloers maar ik dacht....kom geef het nog een kans maar toen ze begonnen met aan scrotum zuigen....tja toen werd het toch een beke van het goede teveel en dan maar afgezet. Voor mensen met een absurde smaak in humor....en dan nog platter dan platvloers.
Ik heb er toch mee gelachen...
1f609.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
NIghtcrawler.

Goed filmpje over een niet standaard verhaaltje. Met erg goede acteerprestaties.

8/10
 
Laatst bewerkt door een moderator: