Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.
Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Je blokkeert onze banners :(
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
Ik heb een groot vermoeden dat het inderdaad dit probleem is. Dan is volgens mij aan Bose zelf om dit probleem te verhelpen, eventueel via software update. Dit zou toch niet mogen bij een fabrikant als Bose? Zelf kunnen wij deze instellingen niet wijzigen.
Willen de personen die een Bose Soundtouch 520 hebben even reageren op mijn bericht en het volgende testen.
Het namelijk zo dat er een probleem is bij de centrale speaker van de Bose Soundtouch 520. Je kan dit best even testen door muziek te laten afspelen (via de app soundtouch of via tv)...