• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

3D Printen

Mja ik had die 2 ook gezien, maar vind ze niet zo zo.
Heb je nog een leuke?

Ik dacht aan:

Ik had ook ergens gelezen dat je best geen pla gebruikt voor voorwerpen waaruit je wil eten/drinken. Klopt dat?
Wat dan wel?

Trouwens.. de A1 combo is besteld, en 7 rollen pla+ 2.0 ook (waarvan 2 silk) via sunlu actie voor nog geen 69 euro
Nice!
Alee Bambu doet nu toch ook redelijke acties op hun filament, kdenk 11.99 per stuk als ge in bulk koopt, nu sunlu heb ik zelf nog niet geprobeerd maar lees ik wel nergens iets negatiefs van dus zal ook wel dik ok zijn, grote voordeel vind ik die rfid op bambu en filamenten

Skank Skank : Voor eten is volgens mijn PETG het meest aangewezen. En dan behandelen met een coating want anders gaan er etensresten in die porieën gaan met alle gevolgen van dien.

En steek het ook niet in de vaatwasser, de kans is groot dat het zal vervormen. En PLA gaat zeker vervormen in de vaatwasser bij 60°C.

Skank Skank : Voor eten is volgens mijn PETG het meest aangewezen. En dan behandelen met een coating want anders gaan er etensresten in die porieën gaan met alle gevolgen van dien.

En steek het ook niet in de vaatwasser, de kans is groot dat het zal vervormen. En PLA gaat zeker vervormen in de vaatwasser bij 60°C.

Ja, ik wil wel zeker zijn alvorens popcorn bekers en andere zaken te printen
Deze is ook leuk:

Maar dus pest PETG en een coating op, welke coating dan?

Nice!
Alee Bambu doet nu toch ook redelijke acties op hun filament, kdenk 11.99 per stuk als ge in bulk koopt, nu sunlu heb ik zelf nog niet geprobeerd maar lees ik wel nergens iets negatiefs van dus zal ook wel dik ok zijn, grote voordeel vind ik die rfid op bambu en filamenten
Thx
Ja maar sunlu gaat daar nog flink onder qua prijs hoor, ik kan het je enkel aanraden.
Ik ben ook niet zomaar bij sunlu terecht gekomen... Vooral door tweakers te lezen :)

Ja kan toch ook gewoon een doekje/keukenrol stukje erin leggen alvorens deze te gebruiken?
Pistachenootjes lijken me sowieso geen kwaad te kunnen, daar zit toch nog een schil rond? :-)

Dat klopt eigenlijk wel, ivm pistachnootjes.
Voor de popcorn, idd ,maar dan gaat het doel van die dat ik wil printen weg (indien de maïs niet ontploft is, vallen ze erdoor). Als ik keukenrol erin leg, kunnen ze er niet doorvallen.

Een derde die ik zag, was een alien beker om uit te drinken , al is die nog niet zeker.

Mja ik had die 2 ook gezien, maar vind ze niet zo zo.
Heb je nog een leuke?

Ik dacht aan:

Ik had ook ergens gelezen dat je best geen pla gebruikt voor voorwerpen waaruit je wil eten/drinken. Klopt dat?
Wat dan wel?

Trouwens.. de A1 combo is besteld, en 7 rollen pla+ 2.0 ook (waarvan 2 silk) via sunlu actie voor nog geen 69 euro
Kheb er ook 12 besteld zonet op Sunlu :P
Was inderdaad toch wel een prijsverschilletje momenteel

Back
Bovenaan