• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

4K UHD op mede8er800x3d afspelen.

fred1946

Member
17 jul 2013
130
0
19
Ik heb een 4K UHD film op de mede8er800X3D gezet om het af te spelen maar het lukt niet. Gewoon ff avondturen of het lukte. Heb wel een 4K UHD tv van Panasonic TX-55CX800 Ben me aan het verdiepen in de 4K UHD systeem. Omdat er nu al een 4K UHD speler voor is,maar kost 800 euro van Panasonic,en disc kan kopen van 66GB en 100GB,maar zeer prijzig. Misschien dat er in de toekomst een mediaspeler uit komt met de 4K UHD optie,om het af te spelen,zoals de 3D optie voorheen. Nu las ik ergens dat het wel gelukt was met een dune player,vandaar dat ik het ook geprobeerd had. Graag verneem ik eventuele ervaringen.

MVG Fred
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
fred1946 zei:
Ik heb een 4K UHD film op de mede8er800X3D gezet om het af te spelen maar het lukt niet. Gewoon ff avondturen of het lukte. Heb wel een 4K UHD tv van Panasonic TX-55CX800 Ben me aan het verdiepen in de 4K UHD systeem. Omdat er nu al een 4K UHD speler voor is,maar kost 800 euro van Panasonic,en disc kan kopen van 66GB en 100GB,maar zeer prijzig. Misschien dat er in de toekomst een mediaspeler uit komt met de 4K UHD optie,om het af te spelen,zoals de 3D optie voorheen. Nu las ik ergens dat het wel gelukt was met een dune player,vandaar dat ik het ook geprobeerd had. Graag verneem ik eventuele ervaringen.

MVG Fred
1 speler voor je De himedia q10 pro of q5 pro. Ik zet deze week nog een review online
 
Laatst bewerkt door een moderator:

fred1946

Member
17 jul 2013
130
0
19
Toppie SKank Ben benieuwd en erg veel interesse er in,hou het zeker in de gaten je review. Ga ff op Google neuzen. Kan je het ook vergelijken met de Mede8er8003D,en de prijs zover jij het bekijken kan. Net even op Google gelezen ziet er perfect uit,ben benieuwd naar jou ervaring. Vriendelijk bedankt voor de moeite en inzet.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
Kun je moeilijk gaan vergelijken met mede8er he Das windows 95 vs windows 10 Mede8er is een pak ouder, geen 4k , geen hdr, geen dolby vision, geen kodi met zn addons... Die kan er nooit tegenop. Verwacht gerust de review deze week.
 
Laatst bewerkt door een moderator: