• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Acties bij Bol op films en games

Force

Member
25 mei 2014
124
0
21
Ik vind bol.com gigantisch duur:   Matrix trilogy   bol.com: met actie korting 52,99 euro!</strong> Amazon uk <strong>11 euro   afzetters
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Bol is inderdaad vaak duur, zeker als er een Pan-europese release is van een film of serie, dan kan je die vaak goedkoper vinden in Duitsland, UK of Frankrijk.     Twin Peaks is nog zo'n voorbeeld 99,99 € bij bol.com terwijl die bij amazon.de of amazon.fr ongeveer voor 60 € gaan. Bol.com heeft die Twin Peaks paar maanden geleden nog voor de release even aangeboden voor iets van 47 € ... dat was natuurlijk te laag, maar wie hem dan besteld heeft, heeft deze wel ontvangen voor die prijs.   Dus soms zijn er ook batjes te doen
263a.png
  Ah het is altijd wat zoeken naar de beste release van een film en voor de leukste prijs.   Goeie site voor Franse releases     Dit gezegd zijnde 3 voor 20 € voor een aantal blu-rays is welke een leuke actie.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

rho

Active Member
13 aug 2013
1.133
0
39
Ik vind bol.com gigantisch duur:   Matrix trilogy   bol.com: met actie korting 52,99 euro!</strong> Amazon uk <strong>11 euro   afzetters
En de verzendkosten bij Amazon.uk? Bij Bol 0,0. Dit is natuurlijk een erg groot verschil dat je aanhaalt. Maar voor kleine bestellingen in Bol soms nog zo slecht nog niet hoor.   ...en dan is er nog het ethische aspect. Amazon heeft nu niet echt de naam van een bedrijf dat enigszins inzit met wat dan ook voor welzijn van het personeel. (uitbuiting is hier soms niet uit de lucht gegrepen!) Van Bol ken ik die verhalen niet. Dat heeft waarschijnlijk ook wel invloed op de prijs.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Force

Member
25 mei 2014
124
0
21
Ik heb vorige maand een grote bestelling gedaan bij amazon uk ging over 25 blu ray's en ik moest maar 3 pond verzendingskosten betalen...   Ik kijk waar het goedkoopste is, ik heb niet de financiële luxe om ergens meer te gaan betalen omdat daar de werkomstandigheden beter zijn...   In welke omstandigheden denk je dat je TV of projector gemaakt is?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

rho

Active Member
13 aug 2013
1.133
0
39
Aan de prijs van je bankstel te zien heb je die luxe wel. Zelfs ik kan films bij Bol betalen...
1f609.png
Ik vind dat een zeer zwak excuus voor een film-liefhebber die zich HT set kan veroorloven zoals in je forum-profiel staat.   Ik weet niet hoe Panasonic met zijn werkvolk omgaat, maar ik hoop dat het beter is dan wat ze er bij Amazon van bakken. Je moet ook niet denken dat het bij elk bedrijf een slavenhandel is. Maar van een bedrijf waarvan geweten is dat ze het op de spits drijven wat dat betreft koop ik liefst zo min mogelijk.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Force

Member
25 mei 2014
124
0
21
Hoe denk je dat ik zulke dingen kan betalen, door te besparen op andere dingen bijvoorbeeld films...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

rho

Active Member
13 aug 2013
1.133
0
39
Dat gaat het verschil echt maken.
1f644.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Force

Member
25 mei 2014
124
0
21
Jij hebt duidelijk geen mentaliteit om te sparen. Anders zou je weten dat als je alle kleine beetjes optelt dit op lange termijn wel het verschil kunnen maken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
ik snap da gedoe over die werkomstandigheden toch ook ff niet ze. Imaakt me eerlijk gezegd geen donder uit hoe amazon met zijn werkvolk omgaat. Als ik ergens werk waar men je slecht behandelt dan zoek je gewoon ander werk...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

rho

Active Member
13 aug 2013
1.133
0
39
Jij hebt duidelijk geen mentaliteit om te sparen. Anders zou je weten dat als je alle kleine beetjes optelt dit op lange termijn wel het verschil kunnen maken.
LMAO!!   Ik heb geen inkomen om me die mentaliteit te veroorloven.
1f609.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

rho

Active Member
13 aug 2013
1.133
0
39
ik snap da gedoe over die werkomstandigheden toch ook ff niet ze. Imaakt me eerlijk gezegd geen donder uit hoe amazon met zijn werkvolk omgaat. Als ik ergens werk waar men je slecht behandelt dan zoek je gewoon ander werk...
Juist ja... Dat mag je dan aan die mensen bij Amazon gaan vertellen...   Maar daar ging het mij eigenlijk niet om. Als het jou niet uit maakt hoe die mensen behandeld worden moet jij dat weten. Ik kan dat alleen maar heel erg jammer vinden. Jij zegt tenminste eerlijk dat het je niet kan schelen.   Het ging er mij om dat het excuus dat je niet genoeg geld hebt om bij Bol films te kopen echt nergens op slaat als je bij Natuzzi een 2de bankstel kan kopen en een hele mooie HT hebt.   Zeg dan, zoals jij doet, dat het je niet kan schelen, zolang je zelf je films maar lekker goedkoop kan kopen. Da's tenminste eerlijk.
 
Laatst bewerkt door een moderator: