• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Advies nodig ivm 'lastige' keuze

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.115
324
113
demon zei:
Er is geen andere keuze uiteindelijk... ik denk dat ik nog gekker zou worden van clouding en blauwe achtergronden als het zwart moet zijn....
Idd, ik stoor mij daar te pletter aan op onze TV. De projector is vandaag binnengekomen en kan ik binnenkort ophalen, dus ik ben er bijna van verlost
1f606.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.716
418
98
Earth
Eerlijk, dat weet ik zo nog niet hoor. De lcd's die er nu zijn, gaan volgens mij een stap betere beeldkwaliteit hebben dan die plasma van toen van jou... Volgens mij wa shet zelfs geen topper die plasma v jou? Of heb ik het mis?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
Skank zei:
Eerlijk, dat weet ik zo nog niet hoor. De lcd's die er nu zijn, gaan volgens mij een stap betere beeldkwaliteit hebben dan die plasma van toen van jou... Volgens mij wa shet zelfs geen topper die plasma v jou? Of heb ik het mis?
Over welke heb je het? Indien de mijne: Buiten IR is hij nog steeds zeer goed, komt geen enkele lcd van in de buurt vrees ik
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.716
418
98
Earth
Die van jou ja. Welk model is het? Die zwartwaarde is volgens mij niet zo uitzonderlijk hoor.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
Skank zei:
Die van jou ja. Welk model is het? Die zwartwaarde is volgens mij niet zo uitzonderlijk hoor.
Model is een PS50C7700, maar gezien de C7700 hetzelfde is als de C700 maakt het niet uit. Zou zo'n 0.007 fL en omgerekend zo'n 0.023 cd/m2 zijn(met alles rond de meter afgedekt,lol).

Hij blijft en daarmee uit
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator: