• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Airplay valt weg?

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Regelmatig heb ik dat de airplay connectie wegvalt op de ipad. Ofwel moet ik dan lange tijd geduld hebben en verschijnt ie weer( soms ook totaal niet) of ik moet de kabel tussen de router en de sr 7008 ff afkoppelen en terug steken en dan verschijnt ie weer onmiddelijk. Echt wel erg lastig. Iemand een idee hoe dit op te lossen? Wanneer ik bv muziek aan het luisteren ben is er geen enkel probleem, eens de verbinding tot stand is. Zet ik bv 5 min op pauze is daarna het signaal weer verdwenen... Help?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
Geen help
263a.png
Welcome to airplay Het is en blijft airplay Af en toe valt dat weg. Zoek alternatieven, heb ik ook gedaan
1f609.png


Voor wat gebruik je het?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
Kan je geen app "Dlna" op je iPad zetten, Dlna werkt naar mijn ervaring stabieler?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Zal ik eens uitvogelen Rik. Wat ik me nog afvraag, de ds audio app van synology, werkt dit dan ook via airplay? Dit begrijp ik even niet zo goed.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Skank zei:
Geen help
263a.png
Welcome to airplay Het is en blijft airplay Af en toe valt dat weg. Zoek alternatieven, heb ik ook gedaan
1f609.png


Voor wat gebruik je het?
Spotify
 
Laatst bewerkt door een moderator:

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.117
324
113
Bij mij werkt dit goed. Vant weekend toevallig dezelfde problemen gehad als jij beschrijft, maar ik heb dat nog maar een keer of 2-3 gehad op een half jaar.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
djaxx zei:
Zal ik eens uitvogelen Rik. Wat ik me nog afvraag, de ds audio app van synology, werkt dit dan ook via airplay? Dit begrijp ik even niet zo goed.
Werkt zowel op Dlna en Airplay, al geef ik wel de voorkeur voor DS-Audio aan Dlna.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
djaxx zei:
Kun je dan geen spotify connect gebruiken?

Hoe dan ook, airplay heeft veel last van kuren, en zou niet mijn manier van streamen zijn. Andere oplossing is bv een sonos connect
 
Laatst bewerkt door een moderator:

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.117
324
113
Ik moet zeggen dat airplay hier zeer goed werkt met audio. Zowel op de AppleTV als op de Denon. Met video heb ik wel soms issues, maar met geluid niet.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
Ik had ook die problemen , dat airplay soms gewoon wegviel. Vooral als ik dingen begon te doen op de ipad, terwijl hij aan het spelen is. Tot op het punt dat ik het zo beu was, dat ik blij was met mn sonos, geen onderbrekingen meer !!!!!!!!!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

xtian

Member
23 feb 2013
178
1
21
Wij gebruiken hier dagelijks airplay, nooit problemen... Zelfs bij simultaan streamen naar Marantz receiver en Consolette in de keuken.
 
Laatst bewerkt door een moderator: