• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

allesoverfilm.nl

Hoe bekijken jullie trouwens de films (projector, tv, soundbar, 9.1.6 installatie…)?

Vraagje aan het beheer: rogue (Jean-Paul) heeft proberen te registreren op dit forum maar blijkbaar krijgt hij geen bevestigingsmail. Kan daar eens iemand naar kijken?

Vraagje aan het beheer: rogue (Jean-Paul) heeft proberen te registreren op dit forum maar blijkbaar krijgt hij geen bevestigingsmail. Kan daar eens iemand naar kijken?
Ik heb een resend gedaan van die bevestingingsmail. Wil je vragen dat hij ook eens in de spam kijkt? Hopelijk is het daarmee in orde. Indien niet kan ik hem wel manueel goedkeuren, maar laten eerst nog even de normale procedure proberen.

Ik zie 2 wel accounts:
- rogue: Die moet inderdaad nog de bevestingsmail accepteren
- roguejp: alles in orde

Ik vermoed dat beide accounts van hem zijn en wellicht is de 2e gemaakt om het eerste keer niet lukte. Ik kan evt. het emailadres van het 2e account ook koppelen aan het eerste account en het 2e account verwijderen.

Back
Bovenaan