• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Anime op blu ray

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Gisteren ontvangen via UP1USA, beide sets van Fullmetal Alchemist Brotherhood van Aniplex. Heb reeds de FUNimation release voor deze in bezit, maar de Aniplex release is zeker wat beeldkwaliteit betreft een vooruitgang, en komt ook nog eens in een mooie verpaking. Natuurlijk betaal je daarvoor de Aniplex prijs, maar van sommige shows wil ik gewoon de best mogelijke release welke beschikbaar is.

Ook Concrete Revolutio zat in dezelfde verzending.

1k0.jpg

1k0.jpg
 

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Natuurlijk véél meer ontvangen sinds het laatste bericht hier, maar zo te ver leiden om alles hier te plaatsen ... het forum zou ontploffen :D:eek:

Nu vorige week het volgende ontvangen, Sailor Moon SuperS deel 1 & 2 (seizoen 4 van Sailor Moon) en ook High School DxD Hero (Limited Edition) en Kimagure Orange Road. Kijk vooral uit om Kimagure te bekijken, een oudere show dus zal wat wennen worden aan de tekenstijl.

1k0.jpg

1k0.jpg
 

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Lange tijd niets meer gepost in deze draad, maar dat betekent niet dat ik niets meer ontvangen heb. In de laatste twee dagen deze UK versies mogen ontvangen.

Een klassieker, Planetes (Collector's Edition), en wie weet een klassieker in de maak, Violet Evergarden (Collector's Edition), inclusief de BTW en gijzilingskosten van BPost.

1k0.jpg

1k0.jpg
 

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.478
309
93
Als je nu niets of toch heel weinig van anime kent. Met welke film / serie begin je dan best?
 

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Geen idee of je Netflix hebt, als dat zo is kan even kijken naar de Ghibli films zoals Spirited Away, Princess Mononoke, Howl’s Moving Castle, Arrietty, From Upon Poppy Hill en één van mijn persoonlijke favorieten Tales from Earthsea. Indertijd ben ik eigenlijk ook zo anime ingerold via de Ghibli films.

Wat series betreft heeft Netflix niet zo gek veel, meeste zit bij FUNimation (alleen US en UK voor streaming) en Crunchyroll. 7SEEDS, B. The Beginning, Black Lagoon, Your Lie in April, A.I.C.O. en zeker Fate/Zero zijn zeker aanraders op Netflix. Dan is er ook nog Evangelion welke een klassieker is, maar deze zou ik niet meteen aanraden aan beginners, niet vanwege de moeilijkheid maar eerder het einde en mijn eerder persoonlijke afkeer voor het hoofdkarakter.
 
  • Vind ik leuk
Reactions: Philip