• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

ArcSoft: TotalMedia Theatre

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.716
419
98
Earth
Wat een zever... Ik heb nog nooit een fout gehad bij dvdfab.. En heb er zo al 300 geript ofzo.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

rho

Active Member
13 aug 2013
1.133
0
39
Tja, het is ook maar een melding van MakeMKV. De mkv's die ik er van getrokken heb vertonen inderdaad wel eens een foutje. Maar dat kan best ook aan makeMKV liggen natuurlijk. Heb je DVDfab aangekocht?   Misschien moet ik eens een testversie downloaden. (als dat bestaat)   Ondertussen heb ik contact met de customer support van ArcSoft. Echt vlot loopt het niet. Maar ze doen hun best. Ze reageren tenminste ter zake en laten geen weken op zich wachten. Het downloaden van hun support tools gaat niet zo vlot.   Ondertussen in bestelling: MDF voor een nieuwe sub. (=huidige sub in een ander kastje
263a.png
)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

rho

Active Member
13 aug 2013
1.133
0
39
Misschien is het handig om een topic over de hier vaak gebruikte software van ArcSoft: TotalMedia Theatre.   Ik heb zelf de nodige problemen ondervonden met de software, maar ik denk dat dit topic misschien ook handig kan zijn om wat work-arounds, tips ivm settings, handige short-cut keys etc te delen met anderen.   Zou iemand van de admins misschien mijn probleemverhaal uit het topic "Wat heb je zopas gekocht" Naar dit topic te kopiëren? Vanaf hier zou de discussie beter in dit topic passen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.478
309
93
Zou iemand van de admins misschien mijn probleemverhaal uit het topic "Wat heb je zopas gekocht" Naar dit topic te kopiëren? Vanaf hier zou de discussie beter in dit topic passen.
    Done...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

rho

Active Member
13 aug 2013
1.133
0
39
Hartelijk dank.
263a.png
Om even vervelend te doen: Zou je de openingspost ook weer als eerste kunnen zetten?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.478
309
93
Dat ging niet... Want staat hier op datum. Heb wel je tekst toegevoegd bij de eerste posts
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

rho

Active Member
13 aug 2013
1.133
0
39
Prima service! Thanks.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

rho

Active Member
13 aug 2013
1.133
0
39
Om verder te gaan met de discussie: Ik heb gisteren een testversie van DVDFab geinstalleerd en een probleem-disc naar BD50 omgezet op de harde schijf. Daarna de BDMV afgespeeld met TMT6. Dat viel allemaal best mee. Ik denk dat het enige wat echt opviel de conversie 24Hz naar 60Hz was. Voor de rest stoorde me niks. En zelf dat effect stoort maar minimaal, omdat je er echt op aan het letten bent. Dus daarna de oorspronkelijke schijf in het optische station gestoken en die nog eens afgespeeld. Zelfde effect. :wacko: Al die problemen van de vorige keer verdwenen. Dus dan mijn joker maar getrokken. Star Trek: Generations!! De horrorschijf voor mijn TMT6! Hoofdstuk 14 is de topper. Pickard komt bij Kirk op bezoek in de Nexus. Bij het houtklieven hoor</strong> je eerst het blok hout op het kapblok gezet worden. Dan zie je dat Kirk het blok hout op het kapblok zet. Dan hoor je de kliefhamer het hout kleiven. Daarna <strong>zie je dat ook. ... En zo de hele scene. Kirk praat. Kirk beweegt mond. Picard praat. Pickard beweegt mond ... Nog nooit heeft die film gefaald mij mateloos te irriteren. ... tot nu. Liep gewoon perfect. Niks sync problemen te zien.
1f62e.png
Ik dacht dus dat DVDFab nog op de achtergrond draaiede en misschien wel hier of daar iets rechtzet dat TMT6 fout doet. Om zeker te zijn DVDFab van de pc gesmeten en ge reboot. Zelfde test gedaan ... met hetzelfde resultaat. ...Dan dus maar eens een nieuwe schijf erin. Eentje die we nog nooit met de pc hebben afgespeeld. (True Blood Seizoen 5 disc3) Ook daar liep alles prima.   Waar ligt het nu aan? Ik kan niet meer volgen. Zo plots loopt alles wel goed.   Het kan toch niet zijn dat het nu wel goed gaat omdat de htpc op de "media player" input van de amp hangt en niet op de "bluray" input, zoals eerst het geval was? (voor ik de sony bluray speler kocht)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

rho

Active Member
13 aug 2013
1.133
0
39
3 afleveringen True Blood gekeken en geen lipsync probleem te bespeuren. Daar word ik zowel blij als moedeloos van.   Maar deze keer verkoop ik mijn bluray speler niet meer hoor. Want dan begint die htpc weer kuren te krijgen. Hij voelt zich dan eenzaam of zo.
lol.gif
 
Laatst bewerkt door een moderator:

rho

Active Member
13 aug 2013
1.133
0
39
Waar is deze software naar toe? Arcsoft heeft het compleet van hun website gehaald. Volgens wikipedia wordt het niet meer geüpdatet of ondersteund.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Heb niet het ganse draadje uit Christof zijn link gelezen, maar "discontinued for strategic business reasons" uhhh ja dat kan je over véél dingen zeggen natuurlijk. Het is een official statement maar zegt eigenlijk gewoon niets.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

rho

Active Member
13 aug 2013
1.133
0
39
Ik ben iig blij dat ik mijn bluray speler niet verkocht heb. Ik heb wel spijt dat ik mijn htpc speciaal zo gebouwd heb dat ik er bluray schijfjes mee kan afspelen. (optisch station, OS zodat ik een SW pakket kon installeren)

Tja, tot nu toe doet ie het nog, maar ik vrees dat dat niet erg lang meer gaat duren. Netflix lijkt meer en meer een zeer interessant alternatief.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.716
419
98
Earth
Wel *** als straks atmos niet op laatste versie tmt werkt
2639.png
Dan zit ik in de probs met 3d Ofwel kies ik dan 3d maar zonder atmos Ofwel atmos maar geen 3d... Maar beide samen nog geen oplossing voor!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.116
324
113
Tegen dan kan je misschien een Mede8er ofzo kopen om Atmos 3D films af te spelen. Die Mede8er heeft trouwens een goed 3D menu ook. Zowel voor full 3D als SBS/OU.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.716
419
98
Earth
Bwah. Ik hoef geen mede8er meer. Ik wil xbmc
1f609.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

luckske

Well-Known Member
13 apr 2014
1.651
47
61
Atmos is toch gewoon backwards compatible met TrueHD? Dus als het TrueHD kan afspelen zou het in theorie ook gewoon Atmos moeten kunnen afspelen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.716
419
98
Earth
Dat denk je maar.. Zie xbmc topic. Iedere atmos track heeft een dolby true hd core Maar daarom kan de software het nog niet afspelen he
 
Laatst bewerkt door een moderator:

luckske

Well-Known Member
13 apr 2014
1.651
47
61
Skank zei:
Dat denk je maar.. Zie xbmc topic. Iedere atmos track heeft een dolby true hd core Maar daarom kan de software het nog niet afspelen he
Ah dat is jammer, ik ging er vanuit als elke Blu-Ray speler het ook kon, het ook wel zou moeten kunnen met een computer. Niet dus! Er zal wel een oplossing komen als het eenmaal wat populairder/meer beschikbaar is.
 
Laatst bewerkt door een moderator: