Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.
Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik durf ook niet zeggen of de MA's beter zijn dan de Focals. Puur op specificaties de MA's, maar de Focals horen natuurlijk wel beter bij je andere Focals.
Ik heb toen in der tijd gekozen voor de MA's omdat gelijkaardige JBLs moeilijk te verkrijgen waren en de MA's voor mij een erg neutrale sound hebben waardoor ze moeiteloos blenden met andere speakers.
ik prefereer persoonlijk de MA maar komt omdat ik zelf MA speakers heb en best fan ben van MA . Komt echt wel een indrukwekkende klank uit voor "simpele"inbouwspeakers . Klankkleur zou ik niet echt van wakkerliggen. Mijn atmos speakers zijn ook van een andere serie als mijn fronts. In stereo een serieus verschil. In surround/atmos hoor ik geen verschillen meer . Qua prijs kan je altijd een pm sturen