• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Atmos speakers icm focals

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Omdat ze lager kunnen... Op papier
 
Laatst bewerkt door een moderator:

luckske

Well-Known Member
13 apr 2014
1.651
47
61
Ik durf ook niet zeggen of de MA's beter zijn dan de Focals. Puur op specificaties de MA's, maar de Focals horen natuurlijk wel beter bij je andere Focals.

Ik heb toen in der tijd gekozen voor de MA's omdat gelijkaardige JBLs moeilijk te verkrijgen waren en de MA's voor mij een erg neutrale sound hebben waardoor ze moeiteloos blenden met andere speakers.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Chr1st0f

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
1.912
242
73
krikri zei:
Ik zou de Focal's nemen. Waarom zou je willen mixen met Focal en MA?
Zo denk ik er ook over. Trouwens je filtert toch alles op +/-80Hz, dus wat maakt het uit de ze lager kunnen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

ilstino

Member
9 jul 2015
735
0
19
ik prefereer persoonlijk de MA maar komt omdat ik zelf MA speakers heb en best fan ben van MA . Komt echt wel een indrukwekkende klank uit voor "simpele"inbouwspeakers . Klankkleur zou ik niet echt van wakkerliggen. Mijn atmos speakers zijn ook van een andere serie als mijn fronts. In stereo een serieus verschil. In surround/atmos hoor ik geen verschillen meer . Qua prijs kan je altijd een pm sturen
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Bedankt allen. Ik ga toch bij mn eerste keuze blijven en de focals nemen Merci
 
Laatst bewerkt door een moderator: