• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

BDC

BDC1987

Member
21 mrt 2013
71
0
9
Bij deze zal ik mezelf ook even voorstellen. Mijn naam Is Bart De cock., 25 jaar. Ik woon sinds kort samen met mijn vriendin en ben dan aan een eigen bescheiden HT setje begonnen. Na 6 jaar op kot gezeten hebben, met enkel een dikke beeldbuis en wat creative boxen wou ik voor de nieuwe woonst (huurappartement) wel wat degelijker materiaal. Ben begonnen met de aanschaf van een TV, wou iets dat wel een paar jaar meeging maar wou er als pas beginnende werkmens ook geen 1000 euro aan geven. Na lang zoeken ben ik tot de conclusie gekomen dat de meesten plasma TV's aanraden. Heb na wikken en wegen en deze paar keer in de winkel bekeken te hebben gekozen voor de Panasonic 42ST50. Ben er tot nu toe zeer tevreden, zeer mooi en kalm beeld zowel bij films als tijdens het gamen.   Daarnaast bezit ik een PS3 die aangesloten is op de versterker. Die PS3 is nu al een paar jaar oud maar sta toch echt versteld van zijn kunnen: draadloos verbonden met internet, bluray's afspelen, muziek op de HD opslaan enzo verder.   De bovenvermelde versterker is een pioneer vsx 1122. Wou ook voor de versterker iets toekomst gericht kopen, pioneer werd mij aangeraden door een kennis en die vsx 1122 lijk me perfect aangezien geen topsegment ( en dus ook topprijs) maar wel een van de betere instapproducten. De versterke blijft me verbazen, airplay is superhandig en werkt naar behoren, makkelijk alles aansluiten, app control, ... Wat de versterker betreft zal ik nog veel moeten ontdekken en testen om het beste eruit te halen.   Nu had ik dus nog speakers nodig. Heb na verschillende reviews voor de boston acoustics A360 gekozen als floorspeaker. Had al een centerspeaker van Boston en het leek mij het slimste om in het zelfde merk/segment te blijven ( corrigeer me indien ik me vergis). Deze speakers zijn geweldig ( wat mij betreft). Ik hoor zoveel dingen die ik nog nooit gehoord op opgemerkt. De volgende stap zal dan ook waarschijnlijk de aanschaf van surround speakers zijn van boston acoustics (A25 of A26)   Dit geheel is allemaal aangesloten met super goedkope HDMI 1.4 en speakerkabel (2.5mm^2 ) aangeschaft op amazon. Ik geloof immers niet dat een kabel van 18 euro ipv 4 euro een zodanig verschil oplevert dat ik er iets van zou merken.   Bij deze zit ik dus vooral wat informatie te verzamelen om zo langzaam maar zeker verder te bouwen aan mijn "ideale" muziek en filmervaring. Hints en tips zijn altijd welkom
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
Dag Bart ! Welkom hier ! Je moet ergens starten he! En je bent goed op weg.. Iedereen start heel klein
1f609.png
Plasma tv zijn momenteel inderdaad nog steeds the way to go, als je beeldkwaliteit verkiest... Ik bezit zelf ook een pioneer versterker, vsx-919 maar helaas heeft die geen airplay
2639.png
wat ik wel enorm mis.   Betreft je speakers.. Ik hoor eigenlijk zelf ook heel veel positieve dingen over de A25 of A26 Prima instapmodel! Veel van deze speakers kun je makkelijk tweedehands krijgen, mocht dit een optie voor je zijn
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Welkom bij de club Bart
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.154
68
58
Goe bezig
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Welkom makker
 
Laatst bewerkt door een moderator:

BDC1987

Member
21 mrt 2013
71
0
9
Dank u voor het welkom. zoals ik zei, ben hier vooral aan het lezen, zelf posten volgt later wel
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
Maak gerust ook een showcase topic, we zijn altijd benieuwd naar fotos!
1f609.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Xenomorph

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
2.067
89
53
Bezint eer je begint met HT! Voor je het weet ziet je woonkamer er zo uit:  
amazing-home-cinema-system1.jpg
best-home-theatre-system-in-the-world1.jpg
  En..geen vrouw meer te bespeuren!  
1f609.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

BDC1987

Member
21 mrt 2013
71
0
9
Dat is dan geen woonkamer maar meer een escape room
 
Laatst bewerkt door een moderator: