• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Bk subwoofer

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.716
418
98
Earth
Hmmmm wendin 10 in dit verhaal.

Zaterdag haal ik hem op bij ralf, kan ik ineens is wat kilometrtjes doen met de nieuwe wagen.

Hopelijk laat de eerste hollander die op de middag naar mij komt voor de focal me niet zitten
263a.png

Dus dan toch?
263a.png
grats!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Zo zo, wat een dagje seg!


Vanmorgen is de focal opgehaald. Deze namiddag ben ik dan naar ralf gereden om de bk op te halen. 175 km heen kon anders wel tellen.

Heb hem inmiddels snel even afgesteld met de anti mode en de db meter.

Maandag ga ik nog eens wagen aan een aud. Meting denk ik.

Eerste indruk, mja toch wel een heel verschil. Heb het wl kalm gehouden, ralf had me ook gezegd om toch rekening te houden met een 50 uur inspeeltijd. De sub klinkt een pak volwassener en heel wat minder rommelig, komt het totaalbeeld enorm ten goede. Voel gewoon onmiddelijk dat hij pak minder moeite moet doen om een mooi bass neer te zetten.


Moet natuurlijk nog uitgebreid getest worden maar ben er al heel blij mee
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Jake

Well-Known Member
19 feb 2013
1.184
88
56
Quote: De sub klinkt een pak volwassener en heel wat minder rommelig, komt het totaalbeeld enorm ten goede. Voel gewoon onmiddelijk dat hij pak minder moeite moet doen om een mooi bass neer te zetten.     Congrats ! Wat jij hierboven zegt had ik ook toen ik m'n JBL sub hebt ingeruild voor m'n SVS sub
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Toch ff de bevindingen meegeven!

Begint nu toch echt steeds beter te klinken, het 50 uur inspelen dat ralf meegaf lijkt echt wel te kloppen.

Klinkt werkelijk fantastisch al nu.

Ongelooflijk ook hoe de combinatie bk + antimode + audessey multi xt heeft uitgepakt!


Wanneer ik de antimode bypass is het verschil enorm groot, bass word erg rommelig ( mercie nog is skoebie voor de antimode in den tijd! )


Als ik audessy uitschakel ben ik de bass bijna volledig kwijt, heeft hier dus echt goed uitgepakt.


Ik zit in een bubble nu zenne
263a.png
me happy !
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.716
418
98
Earth
blub
263a.png
  Antimode zal hier ook wel nog es komen
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Jake

Well-Known Member
19 feb 2013
1.184
88
56
Toch ff de bevindingen meegeven!

Begint nu toch echt steeds beter te klinken, het 50 uur inspelen dat ralf meegaf lijkt echt wel te kloppen.

Klinkt werkelijk fantastisch al nu.

Ongelooflijk ook hoe de combinatie bk + antimode + audessey multi xt heeft uitgepakt!


Wanneer ik de antimode bypass is het verschil enorm groot, bass word erg rommelig ( mercie nog is skoebie voor de antimode in den tijd! )


Als ik audessy uitschakel ben ik de bass bijna volledig kwijt, heeft hier dus echt goed uitgepakt.


Ik zit in een bubble nu zenne
263a.png
me happy !
Welke antimode heb je dan ?
 
Laatst bewerkt door een moderator: